Vrouwelijk fietsmaatje gezocht omg duiven zevenaar giesbeek

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
Tassie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 2 oktober 2019, 19:39

Hallo allemaal

Ik ben natasja 40 jaar en fiets al een tijdje door de bossen dit doe ik eigenlijk alleen maar na een paar flinke valpartijen ben ik wat onzeker geworden en zou graag samen met iemand gaan fietsen.

Zijn er dames uit mijn buurt (giesbeek) die samen met mij willen fietsen op zondagochtend?
Zelf fiets ik regelmatig op de postbank of richting Oosterbeek/ede / otterlo er zijn genoeg leuke nieuwe trailroutes die ik nog wil ontdekken.

Ik hoor het graag

groetjes natasja
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Tassie schreef: wo 2 oktober 2019, 20:07 Hallo allemaal

Ik ben natasja 40 jaar en fiets al een tijdje door de bossen dit doe ik eigenlijk alleen maar na een paar flinke valpartijen ben ik wat onzeker geworden en zou graag samen met iemand gaan fietsen.

Zijn er dames uit mijn buurt (giesbeek) die samen met mij willen fietsen op zondagochtend?
Zelf fiets ik regelmatig op de postbank of richting Oosterbeek/ede / otterlo er zijn genoeg leuke nieuwe trailroutes die ik nog wil ontdekken.

Ik hoor het graag

groetjes natasja

Hai Natasja ,

Hier ms Snelle buffer ; Natasja , als je iets verder wilt gaan, richting UHR , of bv Ede , kunnen we een keer wat afspreken ...
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Tassie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 2 oktober 2019, 19:39

Dat wordt alweer zover rijden ik heb hier zoveel bos in de buurt
Plaats reactie