Amerongen / Rhenen / Ede

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Gebruikersavatar
Kikiki
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: di 10 december 2019, 18:24
Mijn mountainbike: Trek Fuel 8 2020

Mario070 schreef: wo 18 december 2019, 17:46 TS komt boven als een hijgende zeehond boven..... En ik als een dooie zeehond, dus dat gaat 'm ook niet worden :lol: :-q
Met zo'n FS 2020 bike en flink hard gaan.... Zou je je zoektocht toch ietsjes moeten aanpassen en ook de meneren toelaten want die zijn d'r dan weer wel hier :-D :-q
Haha ja joh ik blijf wel lekker met opa's fietsen! Gezellig een advocaatje naderhand!
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Kikiki schreef: wo 18 december 2019, 22:42
Mario070 schreef: wo 18 december 2019, 17:46 TS komt boven als een hijgende zeehond boven..... En ik als een dooie zeehond, dus dat gaat 'm ook niet worden :lol: :-q
Met zo'n FS 2020 bike en flink hard gaan.... Zou je je zoektocht toch ietsjes moeten aanpassen en ook de meneren toelaten want die zijn d'r dan weer wel hier :-D :-q
Haha ja joh ik blijf wel lekker met opa's fietsen! Gezellig een advocaatje naderhand!
Vrijdag Den Treek checken en advocaat toe!?
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Kikiki schreef: wo 18 december 2019, 22:42
Mario070 schreef: wo 18 december 2019, 17:46 TS komt boven als een hijgende zeehond boven..... En ik als een dooie zeehond, dus dat gaat 'm ook niet worden :lol: :-q
Met zo'n FS 2020 bike en flink hard gaan.... Zou je je zoektocht toch ietsjes moeten aanpassen en ook de meneren toelaten want die zijn d'r dan weer wel hier :-D :-q
Haha ja joh ik blijf wel lekker met opa's fietsen! Gezellig een advocaatje naderhand!
Mario wil je ook niet in een rokje zien...
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

is Carin Hebing of Irma nog hier actief ...die hebben een groepje dames die regemaltig op de heuvelrug te vinden zijn :-q
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Kikiki schreef: wo 18 december 2019, 22:42
Mario070 schreef: wo 18 december 2019, 17:46 TS komt boven als een hijgende zeehond boven..... En ik als een dooie zeehond, dus dat gaat 'm ook niet worden :lol: :-q
Met zo'n FS 2020 bike en flink hard gaan.... Zou je je zoektocht toch ietsjes moeten aanpassen en ook de meneren toelaten want die zijn d'r dan weer wel hier :-D :-q
Haha ja joh ik blijf wel lekker met opa's fietsen! Gezellig een advocaatje naderhand!
Ho ho ho.... Ik ben niet de kerstman hoor :D en ook geen opa tenminste nog niet...pffff gelukkig maar er worden hier op het forum echt wel leuke Let's Ride's georganiseerd in de trend die jij schetst :-q
Op je gemakkie naar boven en daarna naar beneden knallen :-D
Ik weet niet hoe lang je je hier mee leest op het forum, maar straks wanneer het weer aan de betere kant is, moet je het in de gaten gaan houden :-D :-q
Ik ben er helaas niet bij :( dus op mij hoeft de eerst aankomende keren niemand te wachten :lol: :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Lars TB schreef: wo 18 december 2019, 22:54
Kikiki schreef: wo 18 december 2019, 22:42

Haha ja joh ik blijf wel lekker met opa's fietsen! Gezellig een advocaatje naderhand!
Mario wil je ook niet in een rokje zien...
:lol: :lol: ik zat eerlijk gezegd zojuist aan jou te denken..... Vraag me niet waarom :lol: :wink:
Lars
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Mario070 schreef: wo 18 december 2019, 23:12
Lars TB schreef: wo 18 december 2019, 22:54

Mario wil je ook niet in een rokje zien...
:lol: :lol: ik zat eerlijk gezegd zojuist aan jou te denken..... Vraag me niet waarom :lol: :wink:
Lars
Tis dat ik me moet gedragen in het damesgedeelte op het forum... :roll:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Jep.... :D wij mannekes zijn hier dan ook te gast :-D maar dat neemt niet weg, dat ik eerlijk aan jou moest denken :lol: en ook had ik voor m'n zelf niet kunnen bedenken dat ik ooit iets zou posten in de Girlz corner :lol: :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

JIj mag het vrouwtje spelen hoor :kiss:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4658
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Kikiki schreef: di 17 december 2019, 14:36 Hoihoi! Ik ben nieuw hier op het forum, woon in Ede en mountainbike best vaak in deze streek (Rhenen, Amerongen, Ede). Doe dit bijna met alleen maar mannen samen en vroeg me af of er hier ook vrouwen zijn die die routes af en toe rijden en wie weet ooit samen te kunnen rijden?
Ik ben een echte ''naar-beneden-heel-hard-en-naar-boven-als-een-asmatische-zeehond'' dus zou leuk zijn om andere dames te ontmoeten die ook een beetje deze fietsstijl hebben haha :D
In Ede fietsen we met een groepje waar ook regelmatig dames meefietsen. En ik weet dat de dame die wekelijks meegaat het leuk zou vinden om een beetje vrouwelijk gezelschap te hebben. Pb me maar als je een keer wilt aansluiten. We rijden bijna altijd op za ochtend. In de zomermaanden ook op ma avond. Sommigen rijden in de winter op de weg in het donker.
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Gebruikersavatar
Kikiki
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: di 10 december 2019, 18:24
Mijn mountainbike: Trek Fuel 8 2020

hanjovdberg schreef: do 19 december 2019, 12:36
Kikiki schreef: di 17 december 2019, 14:36 Hoihoi! Ik ben nieuw hier op het forum, woon in Ede en mountainbike best vaak in deze streek (Rhenen, Amerongen, Ede). Doe dit bijna met alleen maar mannen samen en vroeg me af of er hier ook vrouwen zijn die die routes af en toe rijden en wie weet ooit samen te kunnen rijden?
Ik ben een echte ''naar-beneden-heel-hard-en-naar-boven-als-een-asmatische-zeehond'' dus zou leuk zijn om andere dames te ontmoeten die ook een beetje deze fietsstijl hebben haha :D
In Ede fietsen we met een groepje waar ook regelmatig dames meefietsen. En ik weet dat de dame die wekelijks meegaat het leuk zou vinden om een beetje vrouwelijk gezelschap te hebben. Pb me maar als je een keer wilt aansluiten. We rijden bijna altijd op za ochtend. In de zomermaanden ook op ma avond. Sommigen rijden in de winter op de weg in het donker.
Bedankt voor het meedenken! Hou het in gedachten! Wel veel dames op dit forum zeg.!🤔
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Kikiki schreef: do 19 december 2019, 22:06 Wel veel dames op dit forum zeg.!🤔
Die weten we grondig weg te jagen met onze 'humor'... :bier:




Ergens is ouwehoeren over fietsen blijkbaar toch meer een mannending... :roll:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Kikiki schreef: di 17 december 2019, 14:36 Hoihoi! Ik ben nieuw hier op het forum, woon in Ede en mountainbike best vaak in deze streek (Rhenen, Amerongen, Ede). Doe dit bijna met alleen maar mannen samen en vroeg me af of er hier ook vrouwen zijn die die routes af en toe rijden en wie weet ooit samen te kunnen rijden?
Ik ben een echte ''naar-beneden-heel-hard-en-naar-boven-als-een-asmatische-zeehond'' dus zou leuk zijn om andere dames te ontmoeten die ook een beetje deze fietsstijl hebben haha :D
Kijk Kikiki, precies zoals je aangeeft wat rijden betreft, en de dames zijn dan wel heren of je kunt Miss TB overhalen :-D :-q

quote=odp post_id=2437980 time=1574060310 user_id=41468]
was gezellig mannen! :)

29-12 dus de volgende, mits het weer niet heel dramatisch is :winkie:
[/quote]
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Pfff.... Doe weer eens iets niet goed :( ff kijken of het mij lukt om die post hier te krijgen :oops:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

odp schreef: ma 18 november 2019, 08:58 was gezellig mannen! :)

29-12 dus de volgende, mits het weer niet heel dramatisch is :winkie:
viewtopic.php?f=18&t=124752&p=2437980#p2437980
Plaats reactie