Verkocht

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
ben een stuk fietsen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2438
Lid geworden op: wo 9 juni 2010, 14:17
Mijn mountainbike: Is in aantocht / Merida Ride 400 Team Lampre Merida

Wegens gebrek aan tijd en inspirtie gaat m'n Canyon de verkoop in.
Heb er lang over getwijfeld omdat het de beste MTB is die ik tot nu toe gehad heb, dikke pluim voor Canyon.

Deze nagenoeg nieuwe Canyon is nog maar 2x uitgelaten in het bos. De overige kilometers (nog geen 1000) zijn alleen over verharde wegen gereden. Dit is zonde natuurlijk dus daarom gaat ie de verkoop in.
Ik heb hem onder de loep gehouden en kan op het frame geen beschadigingen ontdekken. Op het stuur zitten wel wat vage krasjes maar die zijn er (denk ik) nog wel uit te poetsen.

Het betreft dus een Canyon Nerve 8.9 met 29 inch wielen. Het is framemaat L zodat iemand tussen de 1m75 en 1m90 hier prima op zal passen. Zelf ben ik 1m87 met een bbl van 92cm.

Onderdelen op de fiets:
Frame Canyon Nerve AL 29 8.9
Demper Fox Float CTD Performance BV 110mm veerweg

Voorvork Fox 32 Float 29 CTD Performance 110mm veerweg

Balhoofdstel Cane Creek Serie 40

Achterderailleur Shimano Deore XT Shadow +

Voorderailleur Shimano Deore XT FD-M781

Crankstel Shimano Deore XT FC-M782
Tandwielen 40/30/22

Shifters Deore XT RapidFire Plus

Remgrepen Avid Elixir 7

Remmen Avid Elixir 7

Wielen/Naven Mavic Crossride 29 Disc

Cassette Shimano CS-HG81-10 11-36

Banden Continental Mountain King II 2.2 voor- X-King 2,2" RaceSport achter (Anders dan op de foto!)
De banden van de foto (Onza Canis skinwall) kunnen er eventueel bij gekocht worden voor 50 euro.

Stuur Iridium 3-0 72cm
Stuurpen Iridium 3-0 90mm
Zadelpen is Iridium 3-0 40cm

Zadel Selle Italia X1

Handvatten Esi Chunky XL

Gewicht is 12,9 kg

Bon ter inzage aanwezig.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De laatste foto is met de originele banden. De andere foto's zijn een week oud, heb geprobeerd om de slijtage-onderdelen zo goed mogelijk in beeld te brengen.

De vraagprijs is 1500 euro maar een goed bod wordt ook overwogen natuurlijk.
Verzenden doe ik liever niet ivm eventuele schades dus ophalen heeft m'n voorkeur. In woon in Goes (Zeeland).
Laatst gewijzigd door ben een stuk fietsen op ma 13 juni 2016, 21:02, 7 keer totaal gewijzigd.
Have's
Giant Fathom 1 29 LTD '17 Merida Ride 400 Team Lampre Merida (Racert)

Had's
Canyon Nerve 8.9 Stealth '14, Canyon Grand Canyon AL 9.9 '13, Bulls Copperhead 29" '12, Thompson XC 980 Beachracer, Cube Acid, American Eagle Lake Tahoe '98
Herperduin
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3459
Lid geworden op: vr 5 september 2008, 16:05

jf schreef:Welkom in het 'TE KOOP' onderdeel op ons forum!

Vanzelfsprekend is er een aantal gedragsregels:

...
[*] Geen topics met (vrijwel) alleen een link naar een andere verkoopsite.
...
[*] Vermeld zo veel mogelijk info, bijvoorbeeld: merk, type, bouwjaar, maat, staat, kleur, woonplaats verkoper (of mogelijkheden/kosten verzending) en foto’s natuurlijk.
Op marktplaats staat meer info dan hier in het start topic. Je vraagt ook om biedingen op marktplaats te zetten waardoor je de indruk geeft dat marktplaats je primaire verkoopsite is. Ik zou dan ook willen voorstellen dat je òf alleen marktplaats gebruikt òf hier ook volledige info, foto's, etc. plaatst.

Grtz
Herperduin
Moderator
hotdog
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 428
Lid geworden op: wo 29 september 2004, 15:42
Mijn mountainbike: Canyon Nerve AL 29 8.9 2016 Stealth + Canyon Lux CF World Cup 7 Xcobalt 2023

Via marktplaats heb ik je woensdag een advies gegeven over de prijs. Dat is tevens mijn bod.
Graag reactie, desnoods hier via PB...

Code: Selecteer alles

climb    →   enjoy view
  ↑            ↓ 
rest     ←   descend
ben een stuk fietsen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2438
Lid geworden op: wo 9 juni 2010, 14:17
Mijn mountainbike: Is in aantocht / Merida Ride 400 Team Lampre Merida

Klopt. Heb vanuit het Sophia gereageerd maar twijfel nu of je die mail hebt gehad?? De Wifi daar was niet altijd super.
Ik hou je aanbod even in gedachten. Zelf vind ik dat ie meer waard is dus ik wacht het nog even af.
Have's
Giant Fathom 1 29 LTD '17 Merida Ride 400 Team Lampre Merida (Racert)

Had's
Canyon Nerve 8.9 Stealth '14, Canyon Grand Canyon AL 9.9 '13, Bulls Copperhead 29" '12, Thompson XC 980 Beachracer, Cube Acid, American Eagle Lake Tahoe '98
hotdog
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 428
Lid geworden op: wo 29 september 2004, 15:42
Mijn mountainbike: Canyon Nerve AL 29 8.9 2016 Stealth + Canyon Lux CF World Cup 7 Xcobalt 2023

Nee, die mail heb ik niet ontvangen. Wil je 'm nog eens sturen?

Code: Selecteer alles

climb    →   enjoy view
  ↑            ↓ 
rest     ←   descend
ben een stuk fietsen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2438
Lid geworden op: wo 9 juni 2010, 14:17
Mijn mountainbike: Is in aantocht / Merida Ride 400 Team Lampre Merida

Mag een slotje op, is verkocht.
Have's
Giant Fathom 1 29 LTD '17 Merida Ride 400 Team Lampre Merida (Racert)

Had's
Canyon Nerve 8.9 Stealth '14, Canyon Grand Canyon AL 9.9 '13, Bulls Copperhead 29" '12, Thompson XC 980 Beachracer, Cube Acid, American Eagle Lake Tahoe '98
Gesloten