Verkocht

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
m-joosen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 158
Lid geworden op: wo 14 januari 2004, 19:17
Mijn mountainbike: Een heeeeele mooie

Wegens overcompleet verkoop ik deze nieuwe nog in verpakking ongebruikte Lezyne Mini GPS fietscomputer

De verpakking bevat:
Lezyne Mini GPS fietscomputer
Stuurhouder
USB data/laad kabel
Documentatie

De Lezyne Mini GPS is een compacte fietscomputer met een duidelijk afleesbaar scherm. Dankzij het matrix scherm is ook in de zon is het scherm goed af te lezen. Met de bijgeleverde stuurhouder wordt de Lezyne GPS fietscomputer stevig op je stuur of stuurpen vastgezet. Zet het toestel aan en je kan direct aan de slag. De fietscomputer legt nauwkeurig je locatie, snelheid, afstand, hoogtemeters vast. En natuurlijk ben je verzekerd van het mooie Lezyne design. Het toestel kan tot 100 uur aan dat a opslaan. De batterijduur is maar liefst 10uur bij non-stop gebruik. Met de meegeleverde USB kabel laad je de Mini GPS binnen enkele uren weer op. De gegevens van je fietstocht zet je eenvoudig over naar de Lezyne Root website. Hier kan je alle data in detail analyseren. Je kan een directe link leggen met Strava of de data exporteren als een .fit file en uploaden naar bijvoorbeeld Training Peaks of andere sportwebsite. De bediening is verassend eenvoudig. Met de drie knoppen breng je alles in beeld wat je wilt zien. Je kan er voor kiezen om de gegevensvelden automatische te laten wisselen maar die kan je ook zelf doen met de knoppen op de zijkant van het toestel. Daarnaast beschikt de Lezyne Mini GPS over een auto-pauze, auto-lap functie, achtergrondverlichting. De Mini GPS ondersteunt geen fitness sensoren. Hartslag, cadans en power meten is niet mogelijk. De Mini GPS is een minimalistische fietscomputer die voor veel fietsers meer dan voldoende mogelijkheden bied.

Specificaties Lezyne Mini GPS fietscomputer
GPS Ja
Aanpasbare schermen Gedeeltelijk
Auto-scroll Ja
Auto-pauze Ja
Auto-lap Ja
Knoppen Ja
Audio alarm Ja
Waterdichtheid Spatwaterdicht
Batterijduur Tot 10 uur
Geheugen 64 mb, tot 100 uur data
Achtergrond verlichting Ja
Schermdiameter 3,2 cm
Afmetingen lxbxh 50.8 x 33.4 x 22.5 mm
Gewicht 30 gram
Kleur Zwart

Vraagprijs € 85,--
Dus heb je interesse dan hoor ik het graag van je.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door m-joosen op wo 6 december 2017, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Nico777
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 18
Lid geworden op: za 23 april 2016, 20:14

Modbreak: alleen reageren bij serieuze interesse graag!
Grtz
Herperduin
Moderator
m-joosen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 158
Lid geworden op: wo 14 januari 2004, 19:17
Mijn mountainbike: Een heeeeele mooie

Verkocht
Gesloten