Cane Creek Double Barrel coil 222x70 en King 142x12 achternaaf (opknapper)

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
de lachende derde
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 763
Lid geworden op: ma 30 april 2012, 13:40
Mijn mountainbike: SC Nomad V4

item: CCDB coil, 222x70mm met 350, 375 Nukeproof lichtgewicht of 400 lbs veer
bouwjaar: weet ik niet precies maar is al een paar jaar oud
maat: 222x70
staat: goed, twee seizoenen terug een volledige servicebeurt gehad bij TFTuned, afgelopen jaar niet veel gebruikt. Wel aardig wat optische schade.
vraagprijs: 150eu
kleur: goud
woonplaats verkoper: Rotterdam

Evt ook te ruilen (met bijbetaling van mijn kant) voor een Fox X2 Factory 230x60 metric demper.


UPDATE: inmiddels foto's gemaakt:

https://www.pinkbike.com/u/bonkywonky/album/Mobile/

item: Chris King ISO Disc 142x12 of 135x9 QR achternaaf, zwart, 32h.
bouwjaar: is al aardig oud, tweedehands gekocht in 2012
staat: zie beschrijving
vraagprijs: 75eu
kleur: zwart
woonplaats: Rotterdam

Opknapper, loopt op zich goed (nieuwe lagers gekregen niet lang voordat hij op de plank kwam te liggen) heeft de neiging snel vies te worden vanbinnen waardoor hij minder zoemt en wat 'vager' aanvoelt. Schoonmaken en opnieuw in elkaar zetten helpt maar moet iets te vaak gebeuren naar mijn smaak. Ben geen King kenner maar het lijkt erop dat de seals hun werk niet helemaal doen of anders iets dat ring drive mechanisme. In 2014 heeft hij wel een nieuwe hubshell gekregen. Komt met 142x12 en 135x9 QR assen. Alu body is aardig ingevreten.

https://www.pinkbike.com/u/bonkywonky/album/Mobile/
Laatst gewijzigd door de lachende derde op ma 15 juli 2019, 11:23, 3 keer totaal gewijzigd.
Ed16
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 11 juli 2019, 08:43

Hoi,

Had je er al foto's van gemaakt? Heb wel interesse.

Mvg Ed
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

Ik heb evt een Marzocchi Moto C2R 222x70mm met veer te ruil, mocht je op zoek zijn naar iets anders.
Ik wil de Cane Creek weleens proberen (heb er nu een luchtdemper van CC inzitten).
Gebruikersavatar
de lachende derde
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 763
Lid geworden op: ma 30 april 2012, 13:40
Mijn mountainbike: SC Nomad V4

Sorry voor de late reactie. Foto's komen eraan; @naamgenoot, ik heb tegenwoordig een ander frame met andere inbouwmaat dus ik zoek alleen een 230x60 demper.
florian
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 18 juni 2008, 17:38
Mijn mountainbike: Giant XTC Team, Bianchi Oetzi 9000 carbon en Specialized Big Hit

de lachende derde schreef: wo 3 juli 2019, 19:49

item: Chris King ISO Disc 142x12 of 135x9 QR achternaaf, zwart, 32h.
bouwjaar: is al aardig oud, tweedehands gekocht in 2012
staat: zie beschrijving
vraagprijs: 75eu
kleur: zwart
woonplaats: Rotterdam

Opknapper, loopt op zich goed (nieuwe lagers gekregen niet lang voordat hij op de plank kwam te liggen) heeft de neiging snel vies te worden vanbinnen waardoor hij minder zoemt en wat 'vager' aanvoelt. Schoonmaken en opnieuw in elkaar zetten helpt maar moet iets te vaak gebeuren naar mijn smaak. Ben geen King kenner maar het lijkt erop dat de seals hun werk niet helemaal doen of anders iets dat ring drive mechanisme. In 2014 heeft hij wel een nieuwe hubshell gekregen. Komt met 142x12 en 135x9 QR assen. Alu body is aardig ingevreten.

https://www.pinkbike.com/u/bonkywonky/album/Mobile/
Is de Chris King naaf er nog?
Zo ja, PB me graag
voorjekijkendoorfietsuh
Plaats reactie