Kona Honzo stalen frame (met deuk)

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
de lachende derde
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 763
Lid geworden op: ma 30 april 2012, 13:40
Mijn mountainbike: SC Nomad V4

Voor de liefhebber: stalen Honzo frame uit 2013 te koop (IMO de op een na mooiste Honzo die ze gemaakt hebben). Frame heeft helaas een deuk midden in de bovenbuis dankzij een collega die hem een paar jaar terug om heeft laten vallen. Sindsdien heb ik er nog dik een jaar mee doorgereden tot ik uiteindelijk de overstap naar een endurofiets heb gemaakt. Daarnaast is de lak een niet heel goed meer, het frame is in 2014 gepoedercoat maar is sindsdien stevig gebruikt dus er zitten hier en daar wat flinke krassen in.

Hier ligt hij inmiddels behoorlijk in de weg dus het zou mooi zijn als hij een nieuw baasje zou vinden zodat hij weer in zijn oude glorie hersteld wordt.. Daarnaast heb ik ook een King ISO Disc naaf in 142x12 (of evt 135x9 QR) versie liggen die er voor een zacht prijsje bij mag.

https://www.pinkbike.com/photo/12099655/

Foto van het frame en de deuk volgen zsm.



item: Kona Honzo 2012
maat: medium
staat: zie omschrijving
vraagprijs: 150eu
kleur: wit
woonplaats verkoper : Rotterdam
DeGlenne
All rounder
All rounder
Berichten: 83
Lid geworden op: wo 8 april 2009, 15:25
Mijn mountainbike: Kona Honzo st,Kona Unit,Kona Paddywagon

:D
Laatst gewijzigd door DeGlenne op di 16 juli 2019, 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
de lachende derde
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 763
Lid geworden op: ma 30 april 2012, 13:40
Mijn mountainbike: SC Nomad V4

DeGlenne schreef: di 16 juli 2019, 00:12 Beste,

Heb je foto’s van het frame? Zoja die mag je doormailen naar verhoeven_glenn@hotmail.com. En eventueel van de king naaf ook, is deze 32gaats en apart te koop mss?

Mvg
Glenn
Foto’s komen eraan, frame ligt bij mijn moeder op zolder maar daar ga ik vanavond langs. Foto’s van de naaf staan in dat album op pinkbike. Hij is idd 32 h en mag los weg.
Gebruikersavatar
de lachende derde
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 763
Lid geworden op: ma 30 april 2012, 13:40
Mijn mountainbike: SC Nomad V4

DeGlenne
All rounder
All rounder
Berichten: 83
Lid geworden op: wo 8 april 2009, 15:25
Mijn mountainbike: Kona Honzo st,Kona Unit,Kona Paddywagon

:D
DeGlenne
All rounder
All rounder
Berichten: 83
Lid geworden op: wo 8 april 2009, 15:25
Mijn mountainbike: Kona Honzo st,Kona Unit,Kona Paddywagon

:D
Plaats reactie