Transition smuggler 2017 VERKOCHT

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
fassie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 310
Lid geworden op: do 19 januari 2006, 22:37
Mijn mountainbike: transition blindside raw action

item: Transition smuggler 2017 size L custom opbouw
Plaats:schiedam
Staat: gebruikt maar zeer goed onderhouden
Reden van verkoop: nieuwe fiets
Prijs en voorwaarden: 1500 euro of een heel goed bod
Wijze van verzenden: Afhalen, verzenden na betalen
Extra Info:
frame begin 2017 gekocht en custom opgebouwd, oa 140mm pike rct3 [eventueel met 150mm debonair shaft erbij]
achterdemper custom getuned [volledige service vork + demper deze winter hierna onderpoten + luchtkamer onderhoud in voorjaar april]
xo1/gx1 custom drive train met shimano xt crank met 30 hands blad / cassette + ketting 500km oud. Novatec naven met magic xm624 velgen [op dit moment voor zien van xc banden rocket ron voor / bontrager xr1 achter tubeless setup. Reverb 150mm en sram guide rs remmen [203/180mm] Met nieuwere zuigers in de remhendels [oud type bleef plakken] Hope headset met shimano xt bottom bracket.
bontrager carbon stuur met easton heaven 55 mm stuurpen. Fiets heeft uiteraard div krasjes van normaal gebruik en klein deukje in de achtervelg maar dit mag de pret niet drukken. Zeer goede allround fiets waar je prima xc mee kunt rijden maar ook prima in de alpen.
Eventueel kan de fiets voorzien worden van andere wielset [bitex naven / carbon 24mm interne velgen] voor nog lichtere opbouw tegen meerprijs. Voor verdere info vragen
Afbeeldingen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door fassie op do 2 januari 2020, 12:42, 3 keer totaal gewijzigd.
transition raw action
fassie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 310
Lid geworden op: do 19 januari 2006, 22:37
Mijn mountainbike: transition blindside raw action

Prijsaanpassing
transition raw action
fassie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 310
Lid geworden op: do 19 januari 2006, 22:37
Mijn mountainbike: transition blindside raw action

Omhoog met nieuwe scherpe prijs
transition raw action
fassie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 310
Lid geworden op: do 19 januari 2006, 22:37
Mijn mountainbike: transition blindside raw action

omhoog verkocht slotje aub
transition raw action
Gesloten