Ozonys King Of Dunce V2 street trials bike [VERKOCHT]

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
DaanJ
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1269
Lid geworden op: wo 10 augustus 2005, 12:20
Mijn mountainbike: Star en single speed

Verkoop mijn street trials fiets, omdat ik overstap naar een trials fiets met 26” wielen. Het is een geheel custom opgebouwde Ozonys King of Dunce V2, met 24" wielen. Ozonys is een Frans trials merk, en dit frame is vergelijkbaar met bijvoorbeeld de Inspired Fourplay.

Frame nieuw gekocht eind 2014, heeft zowel tijdenlang stilgestaan (voor afgelopen winter maar liefst twee jaar), als soms drie keer per week gebruikt. Onderdelen zijn in de loop der tijd steeds vervangen. Fiets is gebruikt en heeft de gebruikelijk cosmetische trials schade (denk aan krassen op onderbuis, chain en seat stays, bash guard en cranks). Alleen krassen, geen deuken of scheuren.

Onderdelen:
Frame: Ozonys King of Dunce V2
Vork: Inspired Team
Voorwiel: Hope Pro 2 op Dartmoor Fortress velg
Achterwiel: Hope Pro 2 EVO Trials op Spank Stiffy 40 velg
Banden: Maxxis Holy Roller 24 x 2.4
Cranks: FSA Gravity Light, 22t - 16t verzet, heavy duty Flybikes ketting
Stuur & pen: Atomlab Pimplite met 76 mm rise en 750 mm breed, een 100 mm / 35 graden stuurpen, silicone handvatten
Zadel en pen: Animal Nigel zadel op Dartmoor pivotal pen
Remmen: Hope Trial Zone (met achter zo goed als nieuwe blokken), met braided hoses en 180 mm schijven
Zonder pedalen

Geo (gemeten):
72,5 graden balhoofdhoek / 370 mm chainstays (met huidige 22:16 verzet) / 1010 mm wielbasis / +25 mm BB rise

De Hope Trial Zone remmen werken beestachtig, alleen heeft rechter (achter) remhendel wel enige speling op het draaipunt. Dit maakt voor de werking niet uit, maar als het je stoort, kun je het messing glijlager en eventueel het hendelblad vervangen om dit op te lossen (glijlager kost een kleine 7 euro, hendelblad kost 22, goed te bestellen bij o.a. sjscycles). Hope Trial remschijven hebben beide een klein slagje, achter miniem, voor ietsjes meer, maar niet te voelen in de hendel.

De achterband heeft een lichte schade op de wang, dus je krijgt er een reserveband bij (Kenda K-Rad). Ook heb ik er een nieuwe 24” Schwalbe binnenband bij. Voor de Hope remmen heb ik nog twee setjes extra blokken, waaronder een van Jitsie (erg goed).

Prijs: VERKOCHT

Afhalen in Amsterdam. Opsturen moet eventueel ook wel kunnen, ik heb de doos nog waarmee ik hem afgelopen jaar veilig en ongeschonden naar en van de VS mee heb vervoerd.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door DaanJ op zo 20 oktober 2019, 13:18, 2 keer totaal gewijzigd.
DaanJ
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1269
Lid geworden op: wo 10 augustus 2005, 12:20
Mijn mountainbike: Star en single speed

Betere foto's toegevoegd
DaanJ
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1269
Lid geworden op: wo 10 augustus 2005, 12:20
Mijn mountainbike: Star en single speed

Deze rolt voortaan verder bij onze oosterburen. Kan dicht.
Gesloten