Edit: NIET MEER IN VERKOOP Titanium Gravel/CX bike "OnOne Pickenflick" Large

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4056
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

EDIT: NIET MEER IN VERKOOP
Door verandering van wat plannen gaat mijn titanium gravelbike in de verkoop. Nu eerst even op het forum voor de liefhebbers.

Hij is momenteel opgebouwd met Rival 1x11 42t voor en 11-42 achter (incl clutch derrie) , maar origineel geleverd als 2x11. Alle originele spullen zitten erbij, dus 50-34 voorbladen, voor en achter derrie en 11-32 cassette incl kabels.

Ik heb ermee gereden met een vrij dure DT Swiss CR 1600 wielset. Compleet rijklaar mag hij dan weg voor 1600€ incl reservespullen.
Wordt dat te duur, dan heb ik er een goede Alex wielset bij (uit een voormalige Pinnacle Arkose) en mag hij weg voor 1250€.
Genoemde prijzen zijn ex pedalen, maar incl 2x11 ombouwspul, reserve remblokken, Sram bleedkit en nieuwe SKS speedrocker spatborden.  Evt ombouw, ander stuur, pen of banden kunnen in overleg......prijzen niet :-D ( ik vind ze al vrij scherp) Fiets is vrijwel in nieuwstaat.

Omschrijving
Titanium disc CX / Gravelbike "Pickenflick"  maat L
Type OnOne "Pickenflick" met Sram Rival 22 hydrolische disc groepset en Alex tlr wielset. 
Optioneel extra topklasse DTSwiss CR1600 wielset
Fiets komt uit 2019 en is niet veel gebruikt.

Mooi titanium frame met full carbon voorvork.
Tapered headset, postmount schijfremmen en QR naven
BSA 68mm bb, 31.6mm zadelpen. 2 bidonhouders, geen bevestiging spatborden of dragers.

Specs:
Zadelpen Pro alu 31.6mm zero setback.
Zadel Kappa Prologo
Stuur Controltech gravelbar 44 cm met 20mm rize.
Stuurpen 90mm
Stuurtape BBB

Drivetrain:
Opgebouwd met 1x11 Rival, maar eenvoudig terug te bouwen naar 2x11. Alle spullen meegeleverd.
Shifters Sram Rival 22 2x11 met hydrolische remmen (linker shifter buiten gebruik)
Crankset Sram Rival 22 met 42t Narrow Wide kettingblad (ongebruikte originele Rival 50t en 34t meegeleverd)
Achterderrie Sram Rival clutch long cage (kan tot 46t aan. Originele Rival 22 long cage achterderrie en voorderrie meegeleverd)
Cassette Shimano XT 11-42 ( originele Sram 11-32 cassette meegeleverd)
Ketting Sram 11sp

Remmen: Sram Rival hydro post-mount disc brakes

Wielset: Alex disc wielset , tubelessready incl 160mm Avid  schijven en Vittoria 31mm CX speed banden.

Zeer compleet met
Set zgan SKS Speedrocker vlot demontabele "gravel" spatborden
Set reserve remblokjes
Nieuwe Sram bleedkit.

Compleet rijklaar zonder pedalen 1250€

Op foto's in "budget" uitvoering met Alex wielset en snelle Vittoria CX speed 31 banden, 9.5kg zndr pedalen.

Xtra foto's viewtopic.php?f=14&t=140550

Optie:
Topklasse wielset
DT Swiss CR 1600 "gravel" tubeless ready 22mm inwendig. 
QR's, diverse adapters en tubeless ventielen meegeleverd (niet tubeless gebruikt)
160mm Tektro remschijven.
Vittoria Tereno Dry 40mm tubeless ready met biba's

Compleet met DTSwiss wielset, schijven en Vittoria Terreno dry 42mm banden (twv 600€) zonder pedalen 1600€

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door MonkeyRider op vr 24 januari 2020, 08:30, 1 keer totaal gewijzigd.
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4056
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

Twijfel slaat toe, dus voorlopig ff verkoop on hold.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Jij weet ook niet wat je wil...
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4056
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

Klopt...... :bier:
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4056
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

Gaat met wat smallere banden en lagere zitpositie in gebruik als wegfiets.
Gesloten