Northwave Nirvana maat 41

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fries74
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1077
Lid geworden op: zo 16 augustus 2009, 16:52
Mijn mountainbike: Orbea Oiz 29 m10
Contacteer:

Overbodig.

Deze Northwave Nirvana Mountainbikeschoen voor heren is voorzien van een innovatief sluitsysteem en 2 klittenbandensluitingen. Daarbij is de schoen goed verstevigd voor extreme ritten en beschikt deze over een comfortabel voetbed.

Specificaties Northwave Nirvana Mountainbikeschoen Zwart/Wit/Rood Heren



Mountainbikeschoen voor heren



Zool: Speedlight 3D Carbon



Bovenkant: Microvezel + PU



Constructie bovenkant: Meerlaagse heatseal (Multilayer Thermowelded construction)



Sluitsysteem: S.L.W.2 + 2 banden (klittenband)



Hiel: Geïntegreerd hiel systeem (Integrated Heel System)



Voetbed: Prestatie Pro voetbed (Performance Pro)



Tech: Super Shield Protection



Gewicht: 369 gram



Performance categorie: 4



Biomap:
Jouw energie is waardevol, verspil het nooit. Dat is de reden waarom onze schoenen zijn ontworpen met BioMap technologie. Northwave zolen, de bovenkant en alle onderdelen zijn anatomisch compatibel met de voeten van elke fietser en zijn ontworpen om de voet in de juiste positie te houden terwijl je trapt en geeft kracht direct door op de pedalen zonder dat het energie verspilt.

Speedlight 3D Zool:
De nylon chassis is gevuld met glasvezel en geïnjecteerd om de buitenste gepolijste TPU shell. De rubberen noppen zorgen voor een uitstekende grip: minder gewicht en meer prestatie!

S.L.W.2 Closing System:
Het micrometrisch systeem SLW 2 (Speed Lace Winch) vertegenwoordigt de evolutie van het sluitsysteem. Met maximale precisie en modulariteit van het gebruik. De innovatieve stap voor stap afsluiting kun je losser of strakker maken in een handomdraai. De knop aan de zijkant heeft een dubbele functie: door het indrukken van de knop biedt dit een micrometrische manier van openen, waardoor de schoen compleet en direct zal open zal gaan. Dit nu nog lichter en dunner. De rotor is geheel opnieuw ontworpen waarbij er rekening is gehouden met de grootte en het gewicht, wat resulteert in minder gewicht en wat de rotor kleiner maakt. Het externe bescherming is gemaakt van zacht materiaal wat meer grip biedt en nu nog efficiënter is in het gebruik. De ergonomische vorm van de basis van het SLW 2 mechanisme volgt de anatomie van de voet waardoor de schoen nog comfortabeler zit. Het SLW 2 mechanisme is eenvoudig te vervangen. De kabels die worden gebruikt voor dit systeem zijn van de beste technologieën uit de wereld van het zeilen.

Super Shield Protection:
Gemaakt voor de onbevreesde en extreme gebruikers. Deze schoen is verrijkt met extra beveiliging over de gehele bovenzijde en speciale rubberen versterking in de hiel.

Multilayer Thermowelded Construction:
Nieuwe Multilayer constructie: een lichte microvezel is gekoppeld met grote warmtebehoudende ventilatieopeningen met dezelfde dikte van een traditionele monolaag. Het resultaat: een beter comfort en een lager gewicht.

Integrated Heel System:
Het geïntegreerde hiel systeem is een nieuwe constructie in het bovendeel van de schoen dat ervoor zorgt dat er een efficiënte hiel correctie is verwerkt in de structuur van de schoen, zonder externe elementen hiervoor te gebruiken. Dezelfde efficiëntie, maar met minder gewicht. Biedt verbeterde stabiliteit van de hiel.

Performance Pro Footbed:
EVA en microvezels bieden lichtgewicht, enige steun en de perfecte mate van stijfheid om al je kracht overbrengen op de pedalen


Maat: 41
Prijs: €37,25 incl verzenden

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Fries74 op za 25 april 2020, 11:09, 7 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Fries74
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1077
Lid geworden op: zo 16 augustus 2009, 16:52
Mijn mountainbike: Orbea Oiz 29 m10
Contacteer:

Up
Gebruikersavatar
Fries74
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1077
Lid geworden op: zo 16 augustus 2009, 16:52
Mijn mountainbike: Orbea Oiz 29 m10
Contacteer:

Up
Laatst gewijzigd door Fries74 op wo 18 maart 2020, 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Fries74
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1077
Lid geworden op: zo 16 augustus 2009, 16:52
Mijn mountainbike: Orbea Oiz 29 m10
Contacteer:

Up
Gebruikersavatar
Fries74
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1077
Lid geworden op: zo 16 augustus 2009, 16:52
Mijn mountainbike: Orbea Oiz 29 m10
Contacteer:

Up
Gebruikersavatar
Fries74
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1077
Lid geworden op: zo 16 augustus 2009, 16:52
Mijn mountainbike: Orbea Oiz 29 m10
Contacteer:

Up
Gebruikersavatar
Fries74
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1077
Lid geworden op: zo 16 augustus 2009, 16:52
Mijn mountainbike: Orbea Oiz 29 m10
Contacteer:

Spinder Falcon Elite toegevoegd
Gebruikersavatar
Fries74
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1077
Lid geworden op: zo 16 augustus 2009, 16:52
Mijn mountainbike: Orbea Oiz 29 m10
Contacteer:

Up Garmin toegevoegd
Gebruikersavatar
Fries74
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1077
Lid geworden op: zo 16 augustus 2009, 16:52
Mijn mountainbike: Orbea Oiz 29 m10
Contacteer:

Garmin edge 25 verkocht
Plaats reactie