VERKOCHT Cube AMS100HPA + bijpassende wielset Superstar Pacenti

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Plaats reactie
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Te koop:

Merk: Cube
Type: AMS100HPA
Maat: 16inch
Veerweg: 100mm
Demper: Fox
Wielen: 26inch
Kleur: wit-blauw
BB: BSA type
Staat: gebruikt

Omschrijving:
Gebruikt frame en zo is dus de staat. Geen deuken of scheuren. Mag een goede poetsbeurt hebben. Er zit wat speling op de voorste bushing van de demper. Ik heb al eens nieuwe bushings gemonteerd maar zonder resultaat. Waarschijnlijk is de slijtring in het demperoogje gewoon aan vervanging toe. Inclusief balhoofdstel en Answer 70mm stuurpen. Ook inclusief Fox F100 vork. Maar let op: deze heeft onlang nieuwe seals (SKF) en olie gekregen (Kleine beurt). Een van de binnenpoten is echter kaal geschuurd. Dat zie je niet, dat zit intern. De vork is dus zo goed als afgeschreven. Hij werkt wel maar is niet erg soepel meer. Gratis bij het frame dus.

Te bezichtigen en op te halen in Rotterdam. Deze ga ik niet versturen.
Wil je nog een foto van een bepaald detail: PB mij jouw 06 en jouw verzoek en ik stuur je een app met de foto.

Prijs: Verkocht

Merk: Superstar Components naven - Pacenti velgen
Maat: QR voor en achter (Shimano XT) - 26inch
Body: Shimano inclusief (niet op foto) en XD driver (op foto) - dus je kunt zowel Shimano als Sram rijden.
Velgen: 28mm buitenmaat, 23mm binnenmaat.
Kleur: zwarte velgen, blauwe naven.
Staat: Gebruikt maar erg goed. Lagers draaien nog soepel.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door KleinPalomino op wo 6 mei 2020, 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
robert1969
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: za 6 juni 2009, 09:50
Mijn mountainbike: Cube Stereo 140 hpa race

PB gestuurd.
Plaats reactie