Verkocht on one scandal Large

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
superrob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 oktober 2010, 16:09
Mijn mountainbike: SJ FSR comp carbon, Enduro expert carbon , Turbo levo fsr, Turbo levo SL, Mondraker dusk

Begin mei dit jaar gekocht maar de scandal moet plaats maken voor de levo sl. De fiets is niet heel vaak gebruikt, de originele wielset is meteen vervangen door een nieuwe boost 27.5+ wielset met 3.0 nobby nics. Het achterwiel heeft toen een 12 speed XG-1275 cassette gekregen. De fiets ziet er uiteraard nog heel goed uit en heeft alleen achter een kras omdat ie tegen mijn stadsfiets heeft staan rellen. In de fiets zat origineel een 29 wielset dus als je wilt kun je er zelf ook een boost 29 wielset in gooien. Kijk zelf even naar de foto's en je kunt zien dat ie er gewoon ondanks de kras nog erg goed uit ziet.

De maat is large en volgens specs geschikt voor iemand van 175 cm tot 188 cm lang. Deze fiets mag je komen ophalen in Apeldoorn en de prijs is 1000 euro. De fiets wordt exclusief pedalen verkocht!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door superrob op di 6 oktober 2020, 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
superrob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 oktober 2010, 16:09
Mijn mountainbike: SJ FSR comp carbon, Enduro expert carbon , Turbo levo fsr, Turbo levo SL, Mondraker dusk

bump
superrob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 oktober 2010, 16:09
Mijn mountainbike: SJ FSR comp carbon, Enduro expert carbon , Turbo levo fsr, Turbo levo SL, Mondraker dusk

Verkocht
Gesloten