Stoere fiets voor mini-bikers: DK Nano -> Verkocht.

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15566
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Ik heb deze nieuw gekocht voor mijn jongste en omdat het zo'n mooi fietsje is. Hij is echt knalgroen (niet geel zoals in het filmpje) De laatste foto geeft het nog het beste weer en dan zie je meteen één van de gebruikssporen. Ik weet dat er veel goedkopere loopfietsjes op de markt zijn maar deze heeft spaakwielen, luchtbanden, een gelagerd balhoofd en is mede ontworpen door BMXer Caroline Buchanan. Beter bestaat eigenlijk niet op dit gebied of je moet voor titanium gaan ;)

Deze is maar door één kind gebruikt en veel minder dan verwacht, ze wilde liever een 'echte fiets' met trappers dus en zodra ze die had keek ze er niet meer naar om. Paar gebruikssporen dus maar nog erg netjes. Wedstrijdklaar want ik er ook nog een bijpassend, niet gebruikt stuurbordje bij. Ideaal voor het kind van een verwende biker en het is bijna Sinterklaas dus...



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hij mag weg voor de forumprijs van 50 euro. Af te halen in 't Gooi. Verzenden geen probleem, eventuele verzendkosten zijn voor de koper.
Gesloten