SPD schoenen, Teva mt44 ->Verkocht.

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Ik heb twee paar schoenen over, ik heb vrij smalle voetjes en de pasvorm luistert voor mij nogal nauw. Deze schoenen passen me wel maar zitten net niet goed genoeg. Mijn normale schoenmaat is tussen de 43 en 44, deze schoenen zijn beiden 44.

RCP (Red Cycling Products. Zgan. Last minute voor een fietstrip aangeschaft omdat mijn oude schoenen een beetje uit elkaar vallen. Ik heb er een paar ritjes op gemaakt (2/3) maar ze zitten mij net niet goed genoeg. Maat 44, lengte van het binnenzooltje is ongeveer 29cm. Zonder spd plaatjes. Verkocht.

Teva SPD schoenen, ook deze passen met wel maar zitten me net niet helemaal lekker en als ik ingeklikt rijdt gaat mijn voorkeur uit naar een ander model. Ze zijn wat smoezelig maar in goede staat en nauwelijks gebruikt. De bevestiging van de schoenplaatjes zit aan de binnenzijde wat vrij onhandig is maar er zit een lange torx sleutel bij om het wat makkelijker te maken. Met schoenplaatjes. Maat 44, lengte van de binnenzool is ongeveer 28,5cm. Vraagprijs 30 euro. Af te halen in het 't Gooi. Verzenden geen probleem, verzendkosten zijn voor de koper.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Iemand die ik blij kan maken met een paar schoenen in zijn schoen? Bieden mag...
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

George schreef: za 28 november 2020, 07:45 Iemand die ik blij kan maken met een paar schoenen in zijn schoen? Bieden mag...
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Ik zit ook altijd tussen 43 en 44 in en kan zoiets wel gebruiken denk ik.

Ik kom binnenkort wel even passen.
(zwemmerseczeem heb ik toch al)
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gesloten