VERKOCHT

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
Gebruikersavatar
Marcobiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 380
Lid geworden op: ma 9 mei 2011, 10:37
Mijn mountainbike: Merida Matts TFS XT-Edition

Te koop: Bontrager RXL mountain-schoenen met carbon zool

Ik heb deze schitterende schoenen in een opwelling gekocht, maar vrijwel niet gebruikt. Ik fiets uiteindelijk tóch liever met ouwe gympies ;) Omdat het zonde is als deze schoenen stof gaan liggen happen, maak ik er liever iemand anders blij mee.

Het zijn niet alleen mooie schoenen om te zien, maar ook vormen de RXL-schoenen–naar eigen zeggen- het kroonjuweel van de off-road-schoenencollectie van Bontrager. Van de website:
“De Silver serie carbon zolen leveren de stijfheid die je nodig hebt voor maximale krachtoverbrenging, maar bieden ook net genoeg flexibiliteit om comfortabel te kunnen lopen. De schoenen zijn voorzien van de aanpasbare eSole inlegzolen, ademende InForm bovendelen, anti-slip hakken en tongen die doorlopen tot aan de tenen voor een aangepaste pasvorm en gevoel. De ratelgespen en de klittenbandsluitingen zorgen voor een goede en comfortabele pasvorm, met naar wens instelbare druk. De zolen bieden veel tractie en zijn voorzien van afneembare spikes aan de voorzijde."

De schoenen zijn maat 45. Ik heb als normale schoenmaat 43/43,5 en pas deze als gegoten.

De schoenen zijn letterlijk maar een paar keer gedragen, hetgeen goed te zien is aan de staat van de inlegzolen. De stickertjes zitten er zelfs nog op ;) De staat is dus (op een paar krasjes op de onderkant van de zool na) als nieuw. De schoenen zijn uiteraard geschikt voor gebruik met SPD-pedalen. De originele accessoires (andere gespen, gereedschap t.b.v. de noppen) zitten er uiteraard bij. Onderstaande foto’s geven een goed beeld van de schoenen en de staat waarin ze verkeren.

Ik heb er € 230,00 voor betaald. Voor € 95,00 maak ik er graag iemand anders blij mee.

De schoenen zijn bij voorkeur op te halen in Veenendaal en indien gewenst op kosten van de koper te verzenden. Vragen? Opmerkingen? Mijn pb staat open ;)

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Marcobiker op ma 14 december 2020, 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-
Gebruikersavatar
Marcobiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 380
Lid geworden op: ma 9 mei 2011, 10:37
Mijn mountainbike: Merida Matts TFS XT-Edition

Klein kickje. Weet je wat, ik maak er € 80,00 van.
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-
Bike-addict
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: di 17 november 2020, 20:20
Mijn mountainbike: Cube GLC SLT

Beste,

Welke maat zijn ze? Of las ik r nou over heen?
Ik heb maat 45 nodig, en als het mijn maat is wil ik je een bod doen van 60 euro.

gr
Gebruikersavatar
Marcobiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 380
Lid geworden op: ma 9 mei 2011, 10:37
Mijn mountainbike: Merida Matts TFS XT-Edition

Bike-addict schreef: ma 7 december 2020, 10:30Beste,

Welke maat zijn ze? Of las ik r nou over heen? Ik heb maat 45 nodig, en als het mijn maat is wil ik je een bod doen van 60 euro.

gr
Ja ;)
De schoenen zijn maat 45.
Kom gerust passen, dam komen we er wel uit ;)
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-
Bike-addict
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: di 17 november 2020, 20:20
Mijn mountainbike: Cube GLC SLT

Marcobiker schreef: ma 7 december 2020, 12:13
Bike-addict schreef: ma 7 december 2020, 10:30Beste,

Welke maat zijn ze? Of las ik r nou over heen? Ik heb maat 45 nodig, en als het mijn maat is wil ik je een bod doen van 60 euro.

gr
Ja ;)
De schoenen zijn maat 45.
Kom gerust passen, dam komen we er wel uit ;)
Owh das mijn maat dus hoef ik ze niet voor te komen passen.
Of je moet toevallig uit de polder komen?
Je weet mijn mooie bod :D
Gebruikersavatar
Marcobiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 380
Lid geworden op: ma 9 mei 2011, 10:37
Mijn mountainbike: Merida Matts TFS XT-Edition

Je hebt pb ;)
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-
Gesloten