Kona big honzo maat S, bouwjaar 2020, verkocht

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
sjuutje1969
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 273
Lid geworden op: za 25 oktober 2014, 00:37
Mijn mountainbike: Orbea Oiz en Kona Rove AL

Kona big honzo 27,5 + in maat S, groen

Aankoop eind september 2020, gereden km kleine 800 dus nog nagenoeg helemaal nieuw!
Standaard zit er op de fiets een 1 x 12 aandrijfsetje van Sram SX Eagle, dropperpost en een RockShox Revelation RC DebonAir 130mm Tapered 110mm Spacing voorvork.
De banden die er standaard onder zaten zijn Maxxis Minion DHF EXO TR DUAL 27.5x2.8" en een Maxxis Rekon EXO TR DUAL 27.5x2.8". Zelf heb ik er een setje Swalbe Rocket Ron 2.8 op gezet, tubeless uiteraard.
De crankarm bij deze kleine maat is 170 mm.

Ik heb de origenele pedalen en handvaten er bij. Daarnaast heb ik een nieuwe ketting, 2 binnenbanden en een bidonhouder erbij.

De fiets is beschermd met een setje stickers van DYEDBRO maar deze kunnen er uiteraard ook vanaf.

Voor extra specificaties kun je op de kona website kijken; https://konaworld.com/big_honzo_st.cfm

Nieuwprijs is €2499, vraagprijs is €2000,-

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding zonder beschermstickers

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door sjuutje1969 op zo 17 januari 2021, 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Woutertie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: di 12 januari 2021, 22:52

Hallo ik ben nieuw hier op dit forum, ik ben Wouter 53 jaar vader uit Zoetermeer.
Ik heb me aangemeld omdat ik een fiets/ frame zoek om in het buiten park te fietsen, ik ben me aan het oriënteren zeg maar.
Even een vraagje;
Dit frame is een smal frame, je kunt het uitrekenen met de binnenmaat van je been of dit frame geschikt voor je is.
Maar ik hou van een iets kleine frame, is hier wat op te zeggen met wat voor lengte van je lichaam hier goed mee te rijden is?
Wouter
sjuutje1969
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 273
Lid geworden op: za 25 oktober 2014, 00:37
Mijn mountainbike: Orbea Oiz en Kona Rove AL

Woutertie schreef: di 12 januari 2021, 23:10 Hallo ik ben nieuw hier op dit forum, ik ben Wouter 53 jaar vader uit Zoetermeer.
Ik heb me aangemeld omdat ik een fiets/ frame zoek om in het buiten park te fietsen, ik ben me aan het oriënteren zeg maar.
Even een vraagje;
Dit frame is een smal frame, je kunt het uitrekenen met de binnenmaat van je been of dit frame geschikt voor je is.
Maar ik hou van een iets kleine frame, is hier wat op te zeggen met wat voor lengte van je lichaam hier goed mee te rijden is?
Wouter
Ik kan alleen zeggen dat ik zelf 162 ben en goed op de fiets pas.
VErder zou je op de kona site kunnen kijken want daar staan de afmetingen van de diverse fietsen + passende lichaamsafmetingen op.
Konaworld.com
sjuutje1969
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 273
Lid geworden op: za 25 oktober 2014, 00:37
Mijn mountainbike: Orbea Oiz en Kona Rove AL

De fiets is verkocht, er mag een slotje op dit topic.
Gesloten