Trek Boone 7 2017 - 50 cm

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Plaats reactie
Suntoro
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1847
Lid geworden op: vr 4 juni 2010, 15:15
Mijn mountainbike: is voor sommigen een monster, voor mij gewoon zachtaardig... :)

Lichte en snelle cyclocrosser uit 2017. Deze fiets springt over hindernissen, worstelt zich door de modder en dendert door het zand. Kortom een zeer wendbare fiets waarbij iedere trap raak is.

Heel weinig op gefietst wegens aankoop van een Trek Checkpoint met nokjes waar ik bagagedragers op kan monteren. Ik doe mijn Trek Boone met spijt in het hart weg maar heb liever dat hij ook gebruikt wordt.

- framemaat: 50 cm
- Carbon frame
- Sram Force CX1 1X11 aandrijving
- 7,54 kilogram
- hydraulische schijfremmen
- Bontrager zadel, stuur en stuurnok
- Bontrager CX3 Team Issue banden
- Isospeed


Deze crossfiets is geschikt voor al jouw veldritten en gravel avonturen.

Ook de echte crossers van het Trek team rijden wedstrijden met deze fiets. De Boone 7 Disc is uitgevoerd met een 1x11 SRAM Force CX1 groep en TRP RevoX lichtmetalen schijfremmen. Dit geeft de fiets een perfecte krachtoverbrenging en zorgt voor perfecte remcapaciteiten onder alle omstandigheden.

De Boone 7 Disc is gebouwd op hetzelfde 600 Series OCLV Carbon als de Race Shop Limited uitvoering van de Boone. Dit is een lichtgewicht frame wat gebruikt maakt van de dempende IsoSpeed technieken uit de Trek Domane. De zadelpen staat bijna los van het frame, waardoor trillingen worden gefilterd. Ook de voorvork is voorzien van IsoSpeed technologie, waardoor trillingen geminimaliseerd worden.

Nieuwprijs: 4250 Euro .
Mag direct weg voor 2600 Euro.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie