VERKOCHT Titanium Pickenflick gravelracer Large

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4056
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

VERKOCHT

Hij gaat er nu toch echt uit. Met 181-182 cm en oude rug blijft ie te lang voor me en staat ie dus voornamelijk stil.
Gaat binnenkort op MP, maar nu alvast hier voor de liefhebber.

OnOne Pickenflick dus, maat Large. Valt groot uit dus v.a. rond 184 tot ruim in de 190.
Net weer helemaal fris opgebouwd met Rival 22 hydro disc groep. Ik heb altijd gereden met 1x11, dus nu zgan nieuwe 50-34 voorbladen, voor en achter derries en 11-32 cassete/ketting. Nieuwe remblokjes, vers ontluchte remmen.
Zeer goede DtSwiss CR1600 tlr wielset ( inw 22mm, ook geschikt voor 28mm wegbanden) en nieuwe set Conti Terra Speed 40mm banden.
Voorzien van nieuw Brooks Cambium zadel op nieuwe BBB zadelpen, 100mm stuurpen en Controltech 44cm gravelstuur.
Fiets en frame zijn nauwelijk van nieuw te onderscheiden en alle slijtagedelen zijn nieuw. Veel beter ga je ze niet vinden.

Prijs richting 1850€ rijklaar zonder pedalen ( ik heb gelukkig niet bijgehouden wat alles intussen gekost heeft :-{ )
Uiteraard direct leverbaar. Aanpassingen stuurpen, zadelpen ( set-back) evt andere of extra banden of stuur en proefrit zijn voor forummers inbegrepen.
Staat in Terheijden bij Breda

Paar foto's komen, rest via pb.
Laatst gewijzigd door MonkeyRider op vr 2 april 2021, 20:28, 4 keer totaal gewijzigd.
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4056
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Geertjanw
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: za 7 september 2019, 08:01

Mag ik vragen waar deze schoonheid te koop staat?

Groeten
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Uit betrouwbare bron weet ik dat dat net boven Breda is ;-)
En ik weet ook dat deze fiets in het echt beter tot z'n recht komt dan op de foto's...
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4056
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

Geertjanw schreef: di 30 maart 2021, 21:55 Mag ik vragen waar deze schoonheid te koop staat?

Groeten
De betrouwbare bron heeft helemaal gelijk :-D in Terheijden dus.
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Superfijne fiets, rij er alweer dik 2 jaar met veel plezier op.
Geertjanw
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: za 7 september 2019, 08:01

Helaas te ver voor mij. Succes met de verkoop! :-q
Har77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2232
Lid geworden op: do 4 juni 2009, 16:17
Mijn mountainbike: is beter in shape dan ik

Geertjanw schreef: wo 31 maart 2021, 06:07 Helaas te ver voor mij. Succes met de verkoop! :-q
Bestaat er voor zo'n bike zoiets als 'te ver'??
Denk dat je het in de combinatie moet zoeken: nieuwe fiets en Brabants gravel. Mooi dagje uit.
Athletes EAT and TRAIN, they don't DIET and EXERCISE.....
bongo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 451
Lid geworden op: ma 30 juli 2012, 10:33

Spijtig dat ie net te lang is. Je kunt nog proberen om een kortere pen te monteren?

Het is dat ik al een soortgelijke set-up heb met m'n J.Guillem Atalaya, met twee wielsetjes met weg- en gravelbanden. De perfecte do-it-all bike als je niet te veel singletracks rijdt (daar is mtb weer lekkerder voor). En titanium is altijd okay, tijdloos en gemakkelijk in onderhoud. Ik zou hetwelk weten! :-q

Succes!
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4056
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

bongo schreef: wo 31 maart 2021, 08:43 Spijtig dat ie net te lang is. Je kunt nog proberen om een kortere pen te monteren?

Het is dat ik al een soortgelijke set-up heb met m'n J.Guillem Atalaya, met twee wielsetjes met weg- en gravelbanden. De perfecte do-it-all bike als je niet te veel singletracks rijdt (daar is mtb weer lekkerder voor). En titanium is altijd okay, tijdloos en gemakkelijk in onderhoud. Ik zou hetwelk weten! :-q

Succes!
Klopt! Ik heb hem in de Alpen gereden met 100mm pen en zadel vrij ver naar voren, maar intussen ook met 70mm en 80mm. Het gaat, en ik kom er overal mee rond, maar ik merk gewoon dat het niet goed stuurt of in balans is. Ik heb er nu een budget modelletje endurance bike in maat 56 bij ( Cube Attain disc) en merk dat die met 33mm cx banden al een stuk fijner stuurt. Blijft natuurlijk een stuk ergernis dat zo'n mooie fiets gewoon niet lekker rijdt voor me.
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4056
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

Staat intussen ook op MP met extra foto's.
Gebruikersavatar
hoodoo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 233
Lid geworden op: do 8 november 2007, 16:27
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei, Evil Offering, Canyon Grizl, Scott Addict

Jammer dat je de fiets verkoopt.
Ik ga proberen of ik tijdig mijn eigen iets te kleine gravelracer kan verkopen.
Mocht je iemand weten met interesse in carbonnen van Rysel GRX :-)
Is de geometrie van jouw fiets nog gelijk aan de gegevens op de website?

MonkeyRider schreef: di 30 maart 2021, 16:49 Hij gaat er nu toch echt uit. Met 181-182 cm en oude rug blijft ie te lang voor me en staat ie dus voornamelijk stil.
Gaat binnenkort op MP, maar nu alvast hier voor de liefhebber.

OnOne Pickenflick dus, maat Large. Valt groot uit dus v.a. rond 184 tot ruim in de 190.
Net weer helemaal fris opgebouwd met Rival 22 hydro disc groep. Ik heb altijd gereden met 1x11, dus nu zgan nieuwe 50-34 voorbladen, voor en achter derries en 11-32 cassete/ketting. Nieuwe remblokjes, vers ontluchte remmen.
Zeer goede DtSwiss CR1600 tlr wielset ( inw 22mm, ook geschikt voor 28mm wegbanden) en nieuwe set Conti Terra Speed 40mm banden.
Voorzien van nieuw Brooks Cambium zadel op nieuwe BBB zadelpen, 100mm stuurpen en Controltech 44cm gravelstuur.
Fiets en frame zijn nauwelijk van nieuw te onderscheiden en alle slijtagedelen zijn nieuw. Veel beter ga je ze niet vinden.

Prijs richting 1850€ rijklaar zonder pedalen ( ik heb gelukkig niet bijgehouden wat alles intussen gekost heeft :-{ )
Uiteraard direct leverbaar. Aanpassingen stuurpen, zadelpen ( set-back) evt andere of extra banden of stuur en proefrit zijn voor forummers inbegrepen.
Staat in Terheijden bij Breda

Paar foto's komen, rest via pb.
Remember to do things which are right rather than things that are easy
Sjef
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1614
Lid geworden op: do 30 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Cannondale Trigger / Orbea Rise
Contacteer:

Mooie fiets hoor.
Dit was een van mijn voorbeelden die ik in mijn hoofd had toen ik op zoek was naar mijn nieuwe titanium wapen.
Had hij 2 maanden eerder te koop gestaan...

Een dezer dagen krijg ik een grote doos aan de deur.

Succes met de verkoop!
Don't go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail.

A. Einstein
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Mocht je losse verkoop van het frame overwegen dan neem ik hem graag van je over :-q
Waar woke is, is vuur
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4056
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

hoodoo schreef: wo 31 maart 2021, 09:54 Jammer dat je de fiets verkoopt.
Ik ga proberen of ik tijdig mijn eigen iets te kleine gravelracer kan verkopen.
Mocht je iemand weten met interesse in carbonnen van Rysel GRX :-)
Is de geometrie van jouw fiets nog gelijk aan de gegevens op de website?

MonkeyRider schreef: di 30 maart 2021, 16:49 Hij gaat er nu toch echt uit. Met 181-182 cm en oude rug blijft ie te lang voor me en staat ie dus voornamelijk stil.
Gaat binnenkort op MP, maar nu alvast hier voor de liefhebber.

OnOne Pickenflick dus, maat Large. Valt groot uit dus v.a. rond 184 tot ruim in de 190.
Net weer helemaal fris opgebouwd met Rival 22 hydro disc groep. Ik heb altijd gereden met 1x11, dus nu zgan nieuwe 50-34 voorbladen, voor en achter derries en 11-32 cassete/ketting. Nieuwe remblokjes, vers ontluchte remmen.
Zeer goede DtSwiss CR1600 tlr wielset ( inw 22mm, ook geschikt voor 28mm wegbanden) en nieuwe set Conti Terra Speed 40mm banden.
Voorzien van nieuw Brooks Cambium zadel op nieuwe BBB zadelpen, 100mm stuurpen en Controltech 44cm gravelstuur.
Fiets en frame zijn nauwelijk van nieuw te onderscheiden en alle slijtagedelen zijn nieuw. Veel beter ga je ze niet vinden.

Prijs richting 1850€ rijklaar zonder pedalen ( ik heb gelukkig niet bijgehouden wat alles intussen gekost heeft :-{ )
Uiteraard direct leverbaar. Aanpassingen stuurpen, zadelpen ( set-back) evt andere of extra banden of stuur en proefrit zijn voor forummers inbegrepen.
Staat in Terheijden bij Breda

Paar foto's komen, rest via pb.

Ik heb je een pb gestuurd
Gesloten