Hope Multispline Body, Absolute Black Oval voor Cinch

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Plaats reactie
KILROY
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 501
Lid geworden op: di 20 mei 2003, 13:13
Mijn mountainbike: Niner AIR RDO 2020, Element 970 2017, Element 50 (met pensioen), On One Inbred 26 (met pensioen)

Zou eerst Shimano 12 op de bike zetten, maar dat uiteindelijk een Sram Eagle groepset geworden.
Dus nog wat spullen over van het Shimano project:

Pro 4 Multispline vrijloop (nieuw): 75,-
Absolute Black Oval kettingblad voor RF Cinch trapas Shimano 12 specifiek (nieuw): 65,-
Laatst gewijzigd door KILROY op vr 14 mei 2021, 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.
bob.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 21:21
Mijn mountainbike: Radon Jealous & Transition Patrol

Mogen de cassette en ketting eventueel los van de rest weg?
Gebruikersavatar
Koban
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1122
Lid geworden op: zo 19 april 2020, 08:32
Mijn mountainbike: twee wielers
Contacteer:

Cassette, ketting, hg+ ovaal weken prima met AXS. Zou je ook kunnen overwegen.

Gebruik zelf een Ctrl-toets cassette/ketting en AB ff hg+ ovaal. Doet niet onder voor de andere fiets die volledig xx1 AXS is. Persoonlijk zelfs iets soepeler 😇
GPX routes Rechswald --> Reichswald.nl
KILROY
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 501
Lid geworden op: di 20 mei 2003, 13:13
Mijn mountainbike: Niner AIR RDO 2020, Element 970 2017, Element 50 (met pensioen), On One Inbred 26 (met pensioen)

bob. schreef: di 4 mei 2021, 11:05 Mogen de cassette en ketting eventueel los van de rest weg?
Nee, helaas niet. Ik twijfel al, dus als ze de deur uitgaan enkel het hele pakket en voor de aangegeven prijs.
KILROY
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 501
Lid geworden op: di 20 mei 2003, 13:13
Mijn mountainbike: Niner AIR RDO 2020, Element 970 2017, Element 50 (met pensioen), On One Inbred 26 (met pensioen)

Koban schreef: di 4 mei 2021, 11:37 Cassette, ketting, hg+ ovaal weken prima met AXS. Zou je ook kunnen overwegen.

Gebruik zelf een Ctrl-toets cassette/ketting en AB ff hg+ ovaal. Doet niet onder voor de andere fiets die volledig xx1 AXS is. Persoonlijk zelfs iets soepeler 😇
Dank Koban, daar zit ook mijn twijfel. Las eenzelfde mening van een redacteur van Bike die ook lyrisch was over die combi.

Moet me alleen echt over het doorgeslagen pursiten gevoel heenzetten. Mijn HT is sinds kort volledig SRAM, maar dat wil ik eigenlijk veel liever op de FS hebben voor de zomertochen. Maar de Shimano past weer niet op de HT, want geen compatible naaf en ook even wielen/componenten onderling wisselen is niet makkelijk met de beperkingen van H+ en de Ispec EV. Was altijd groot Shimano fan, maar dat gezeik met beperkte (backwards) compatiblity begin ik wel zat te raken. Dan maar geheel SRAM, dacht ik..
Plaats reactie