VERKOCHT Bontrager Affinity disc gravel wielset

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4056
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

VERKOCHT Bontrager Affinity disc race/gravel wielset compleet met 160mm remschijven en gemonteerde Bontrager Hardcase light 32mm ( weg/light gravel) banden.
Wielset is nieuw, tubeless ready ( nu met biba's) en komt uit nieuwe Trek Domane Al disc .
Inwendige breedte is 21mm zodat er banden van 28-45mm in passen. Geschikt voor 100x12mm en 142x12mm steekassen voor en achter (geen andere as adapters)
Standaard Shimano race/11sp cassette body (geleverd zonder cassette)
Wielset is geen lichtgewicht, maar wel goed en sterk ( geen maximaal berijders gewicht vlgs Trek) en bv erg bruikbaar als tweede weg/woonwerk wielset voor gravelbike.

Foto's volgen nog.

195€ compleet incl schijven en banden af Terheijden ( bij Breda) , pb maar bij interesse.
Laatst gewijzigd door MonkeyRider op do 6 mei 2021, 16:41, 2 keer totaal gewijzigd.
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4056
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

Afbeelding

Afbeelding

Staan intussen ook op MP voor meer foto's .
Gebruikersavatar
Herrick
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 155
Lid geworden op: do 13 oktober 2011, 09:03
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro (2018)

Geen interesse (ik heb dezelfde wielset in mijn Domane), maar wel nieuwsgierig wat jij er voor in de plaats hebt.
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4056
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

ik had nog een jonge Vision Team 30 disc wielset over die ik nu afwisselend rijdt met Challenge Gravelgrinder 33mm of Strada Bianca 30mm banden. Scheelt zo'n 0.5 kg met de originele Bontrager wielset.
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4056
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

Alweer VERKOCHT mag op slot
Gesloten