SRAM GXP Pressfit BB, Tektro Orion remmen

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Plaats reactie
Alien
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1567
Lid geworden op: do 17 juli 2008, 13:10

Onderstaande komt van mijn Koga X29-Runner 2017, nieuw gekocht in 2018; slechts 69km in mooi lenteweer mee gereden (bijgehouden in ProBikeGarage) en toen de hele groep vervangen door Shimano XT M8000, omdat ik niet kan wennen aan de SRAM-manier van schakelen. NX-groep is verkocht. Nog te koop:Prijzen zijn vraagprijzen; doe maar een tegenbod. Een serieus bod wordt altijd beantwoord. Biedingen gaarne per PB. Alles is apart te koop, maar ik ben lui, dus als ik minder vaak naar het postkantoor (of zelfs maar naar mijn eigen voordeur) hoef te lopen, is me dat ook wel wat waard. Op afspraak af te halen in Amsterdam West, of op te sturen na vooruitbetaling. Handje-contantje of overmaken; géén tikkies en andere vage betaalmethoden.

Foto‘s:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Alien op wo 9 juni 2021, 20:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Vorsprung durch Pedantik.
Alien
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1567
Lid geworden op: do 17 juli 2008, 13:10

Afbeelding
Vorsprung durch Pedantik.
Alien
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1567
Lid geworden op: do 17 juli 2008, 13:10

Schakelgroep gereserveerd voor TJ-No6, terwijl hij uitvogelt of het op z’n fiets gaat passen.
Laatst gewijzigd door Alien op di 8 juni 2021, 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Vorsprung durch Pedantik.
TJ-No6
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 39
Lid geworden op: vr 18 december 2020, 21:45

Ik heb vragen of deze set op mijn Cannondale past in een aparte thread in tech center gezet
Alien
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1567
Lid geworden op: do 17 juli 2008, 13:10

NX-groep is verkocht; pressfit-BB nog te koop. Startpost geüpdatet.
Vorsprung durch Pedantik.
Alien
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1567
Lid geworden op: do 17 juli 2008, 13:10

De NX-groep is bij z’n nieuwe eigenaar, en hopelijk binnenkort in SYS op TJ-No6’s Cannondale Trial 8 te bewonderen.

Maar ik heb dus nog altijd een ZGAN Pressfit GXP en complete set Tektro Orion (V+A) in de aanbieding.
Vorsprung durch Pedantik.
Plaats reactie