Van Nicholas Euros racer titanium +-56cm

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Plaats reactie
gekkokees
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1216
Lid geworden op: ma 12 juli 2004, 17:06
Mijn mountainbike: KHS FXT Rage,kona kula primo, Santa Cruz Heckler

Tsjah, ik heb t meermalen geprobeerd en dacht ook dat mn laatste racer zou zijn, maar ik moet t bos in..
En aangezien er een titan mtb frame on the way is..
Zet m hier , voor de prijs waar die later voor op mp zal gaan. Indien iemand hier t idee heeft dat ik, net zoals half Europa een coronaprijs hanteer, hoor ik dat graag.

Het frame is uiteraard niet nieuw maar zo ver ik heb begrepen wel nog de echte Van Nicholas...

Opgebouwd met
Complete groep Sram red 22,
Cranckstel is FSA SLK, carbon dus. 172,5mm.
Wielen Nieuwe Hügi 240 naven met Mavic open pro velgen, Conti gp 4000 bandjes, latex binnenbandjes. zelf opgebouwd, met hulp van de limburgse Sheldon Brown oftewel Pens Armstrong :winkie: , "
vork is een easton ec90, vol carbon, ik heb ook nog de "originele" vork maar die heeft n alu -buis.
kcnc balhoofd en qr.

Nieuwe cassette en ketting, stuurlint. Verder zijn alle onderdelen ern nieuw of zgan erop gezet, nog geen 150km....

Ik denk dat dit zo ongeveer de best opgebouwde en lichtste titan racer is die er te vinden is!

Vraagprijs is 2300€. Ik had graag eens willen zien hoelang die op mp zou staan , maar ja...pfhh, mp..wie heeft daar zin in...

:bier:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
feel the fear,do it anyway!
gekkokees
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1216
Lid geworden op: ma 12 juli 2004, 17:06
Mijn mountainbike: KHS FXT Rage,kona kula primo, Santa Cruz Heckler

Hup, en door naar mp..

:bier:
feel the fear,do it anyway!
gekkokees
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1216
Lid geworden op: ma 12 juli 2004, 17:06
Mijn mountainbike: KHS FXT Rage,kona kula primo, Santa Cruz Heckler

Nul reactie? Niet eens over de prijs?
Uit elkaar trekken en in onderdelen dan maar? Best zonde eigenlijk... :bier:
feel the fear,do it anyway!
bongo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 451
Lid geworden op: ma 30 juli 2012, 10:33

Het is een mooie fiets (want ik heb ook titaan :wink: ) voor een klein publiek, maar ik denk dat het inderdaad een kwestie van te hoge prijs is. Zeker omdat het een fiets met velgremmen is, iedereen wil tegenwoordig schijven, lijkt het. Bovendien zal hier vrijwel niemand een (titaan) racer gaan zoeken. Eerder op forum van fiets.nl en MP. Ik zou ‘m als geheel verkopen, maar tegen een veel scherpere prijs :-q
Plaats reactie