Kastopruiming: Veel (bijna) nieuwe spullen van oa. Oakley, Ergon, Assos.. [VERKOCHT]

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
regenhond
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 164
Lid geworden op: wo 1 oktober 2008, 20:18
Mijn mountainbike: ‘22 Stumpjumper en ‘21 Chisel

Zojuist mijn kast met fietsspullen eens leeg gemaakt en besloten om die zaken die ik niet meer gebruik (of nooit gebruikt heb :o ) dan toch eindelijk maar eens in de verkoop te gooien.. Genoemde prijzen zijn excl.verzenden of ophalen in Elsendorp (Oost-Brabant).

Specialized ANGi crash sensor (nieuw)
Nieuwe en ongebruikte Angie 1.0 crashsensor (https://www.specialized.com/be/nl/faq/angi) Deze sensor zat bij de Specialized Ambush helm die ik onlangs kocht, echter deze gebruik in niet aangezien mijn Garmin ook al een dergelijke functie heeft.
Incl. activatiecode en boekjes, prijs is €20,- (nieuwprijs €50,-)

Afbeelding
Afbeelding

Sigma Pure GPS fietscomputer [ ** VERKOCHT ** ]
Leuke kleine en eenvoudige fietscomputer op basis van GPS, daardoor zijn geen externe sensoren nodig. Oplaadbaar via micro-usb en data is over te zetten op PC of telefoon. Meet oa. snelheid, afstand en tijd en kan aanwijzingen geven over de route terug naar het beginpunt. In zeer nette staat, incl. stuurhoudertje, prijs is €30,- (nieuwprijs €80,-)

Oakley Radar EV Steel Clear Black Iridium Photochromic [ ** VERKOCHT ** ].
Top fietsbril, het halve peloton rijdt er mee tegenwoordig alleen bij mij doet ie zeer achter mijn oren, daardoor slechts 3x gebruikt en daarna in de kast verdwenen. Echt jammer want het zicht is perfect, ook voor mountainbiken. Rijd nu met een Rudy Project, die zit beter maar heeft minder mooi zicht. Incl. doos en alle originele accessoires, prijs is €115,- (nieuwprijs €180,-)

Ergon GS3 grips [ ** VERKOCHT ** ]
Fijne ergonomische grips die toch licht zijn. Ideaal als je op de mtb op rechte stukken af en toe een andere houding aan wilt nemen, door de drie vingers bar end. Verkeren in prima staat, alleen wat krasjes aan de zijkanten (van het tegen de muur parkeren). Prijs is €20,- (nieuwprijs €70,-)

Wolfpack mtb-band type Trail in de wielmaat 27,5" /2,4" breed (nieuw) [ ** VERKOCHT ** ]
Wolfpack banden zijn mijn favoriete MTB-banden geworden. Dit type heb ik helaas in de verkeerde maat besteld, ik heb 29" nodig, toen ik er achter kwam was de retourtermijn al overschreden. Prijs is €20,- (nieuwprijs €40,-)

Asso Trail LS (Long Sleeve) Jersey, maat L (nieuw) [ ** VERKOCHT ** ]
Splinternieuw Assos shirt, deze valt mij net iets te ruim en daardoor nooit gedragen of gewassen dus in nieuwstaat. Prijs is 70,- (nieuwprijs €120,-)

Assis Trail Cargo broek, maat L [ ** VERKOCHT ** ]
Zo goed als nieuwe Assos mtb-broek, deze is zonder zeem en draag je over je Bib-short of binnenbroek met zeem. Slechts 1x gedragen en gewassen, niet van nieuw te onderscheiden. In de praktijk draag ik liever een Fox broek vanwege een betere fit. Prijs is €50,- (nieuwprijs €120,-)

Groet, Bas.
Laatst gewijzigd door regenhond op vr 11 juni 2021, 20:26, 6 keer totaal gewijzigd.
owwwwk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2736
Lid geworden op: za 3 april 2010, 00:01
Mijn mountainbike: Nog meer plastic... :-)

Zie PB
StAlTiCa
regenhond
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 164
Lid geworden op: wo 1 oktober 2008, 20:18
Mijn mountainbike: ‘22 Stumpjumper en ‘21 Chisel

de kleding is alvast gereserveerd (tot morgen)
regenhond
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 164
Lid geworden op: wo 1 oktober 2008, 20:18
Mijn mountainbike: ‘22 Stumpjumper en ‘21 Chisel

Kleding, Ergon grips en WP band zijn inmiddels verkocht !
owwwwk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2736
Lid geworden op: za 3 april 2010, 00:01
Mijn mountainbike: Nog meer plastic... :-)

Bedankt! :-q :-q
StAlTiCa
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

Sta graag reserve voor de oakley :-)
Ik ben mij er eentje...
regenhond
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 164
Lid geworden op: wo 1 oktober 2008, 20:18
Mijn mountainbike: ‘22 Stumpjumper en ‘21 Chisel

De Oakley is inmiddels ook verkocht.
Pricedropje voor de Sigma (30,-) en de Specialized ANGi (€20,-)
regenhond
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 164
Lid geworden op: wo 1 oktober 2008, 20:18
Mijn mountainbike: ‘22 Stumpjumper en ‘21 Chisel

En de Sigma is ook verkocht. De ANGi zit kennelijk niemand op te wachten dus die verdwijnt waarschijnlijk weer in de rommellade dips van mij mag het topic gesloten worden.

Opgeruimd staat netjes :-)
Gesloten