Rock Shox Reba RLT 29er - 100mm - VERKOCHT -

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
Suntoro
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1847
Lid geworden op: vr 4 juni 2010, 15:15
Mijn mountainbike: is voor sommigen een monster, voor mij gewoon zachtaardig... :)

Deze Rock Shox overgenomen omdat mijn Magura TS8 vork onderhoud nodig had. Uiteindelijk toch een adres kunnen vinden waar ze gelukkig mijn Magura vork nog konden servicen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik weet niet wat het bouwjaar is van deze Reba. Ik heb er een keer mee gereden zonder lock-out. Er zit een Sram lock-out klem bij, welke ik niet kon gebruiken met Hope remmen.

Zitten lichte gebruikssporen op. Waarvan 1 op een sticker. Verder heb ik geen geschiedenis van servicen.

Vraagprijs 135,- euro
Laatst gewijzigd door Suntoro op wo 9 juni 2021, 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Suntoro
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1847
Lid geworden op: vr 4 juni 2010, 15:15
Mijn mountainbike: is voor sommigen een monster, voor mij gewoon zachtaardig... :)

Vork is nog te koop - koopafspraak voor vandaag is afgezegd.
Laatst gewijzigd door Suntoro op ma 7 juni 2021, 18:36, 1 keer totaal gewijzigd.
kjoeb
All rounder
All rounder
Berichten: 84
Lid geworden op: za 4 februari 2012, 11:26

Gaat de koop niet door, ben ik graag de volgende gegadigde. :-)
Suntoro
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1847
Lid geworden op: vr 4 juni 2010, 15:15
Mijn mountainbike: is voor sommigen een monster, voor mij gewoon zachtaardig... :)

kjoeb schreef: ma 7 juni 2021, 14:03 Gaat de koop niet door, ben ik graag de volgende gegadigde. :-)
Ik heb je een PB gestuurd.
kjoeb
All rounder
All rounder
Berichten: 84
Lid geworden op: za 4 februari 2012, 11:26

Hi Suntoro, Ik vind je PB niet terug in mijn inbox (misschien doe ik iets verkeerd). Ik stuur je er zelf een. Grtz.
Gesloten