Kinesis frame M/17.5" / Flat FSA Stuur / Deore crankstel

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Plaats reactie
reynard
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 274
Lid geworden op: di 31 januari 2006, 14:26

Stuur
  • Merk/type: FSA XC 180 stuur flat 31.8mm X 600mm
  • Staat: lichte montagesporen, maar in nette staat
  • Reden van verkoop: overbodig
  • Prijs en voorwaarden: €7,50 excl. verzending, of een goed bod
  • Wijze van verzenden: ophalen in Utrecht of verzenden
  • Extra Info: matzwart
Foto's volgen


Frame
Recent maar weer eens gaan opruimen, en dit frame mag weg. Het betreft een Kinesis frame in de maat M/17.5" met zowel V-brake nokken als een disc mount. Uiteraard voor 26 inch wielen. Heb er in ieder geval met 80mm veerweg in gereden. 100mm weet ik niet meer zeker. Het frame heeft een vrij steile/sportieve geometrie.

Frame heb ik waarschijnlijk 2000/2001 gekocht, maar weet niet meer zeker. Uiteraard geen topframe/-merknaam, maar zeker ook niet slecht. Ik heb het frame een tijdje geleden nog een keer opgebouwd maar niet veel mee gereden, dus incl. vrijwel nieuw FSA Orbit XL II balhoofd, SM-BB52 bottom bracket, en eventueel zadel met gele accenten. Ook zitten de adaptertjes om v-brake kabels te monteren (in plaats van remleiding) nog bij, dus hij is nog compleet en kan zo opgebouwd worden.

Het bottom bracket loopt wat stroef ondanks dat het vrijwel niet gebruikt is, mogelijk een kwestie van smeren. De zadelpen op de foto lever ik er *niet* bij.

Het frame kent technisch geen gebreken en is goed gelast. Optisch natuurlijk wat gebruikssporen, maar het frame is goed gelakt. Zadelpen heeft wel krassen van verplaatsen in het frame.

Verzenden heeft niet de voorkeur in verband met de waarde en de grootte van het pakket.

  • Merk/type: Kinesis 7005 alu
  • Maat: 17.5"/M
  • Bouwjaar: Circa 2000?
  • Technische staat: 10/10
  • Optische staat: 7/10
  • Vraagprijs: 15 euro
  • Verzending: op te halen in Utrecht


Afbeelding
Afbeelding



Crankset
Weinig gebruikte Deore crankset, zonder de pedalen op de foto. In behoorlijk goede staat. Niet veel kilometers mee gemaakt, maar wel met de gebruikelijke lichte slijtage op de logo's. In principe voor 3x9 of 3x10 setup.

  • Merk/type: Shimano Deore FC-M590/M590-10
  • Maat: 175mm
  • Bouwjaar: Circa 2012?
  • Technische staat: 10/10
  • Optische staat: 8.5/10
  • Vraagprijs: 25 euro, of een goed bod? Niet echt een idee wat een redelijke prijs is?
  • Verzending: verzending of op te halen in Utrecht


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door reynard op ma 30 augustus 2021, 19:55, 10 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
M.T.B.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 187
Lid geworden op: do 7 juli 2016, 09:44

Goedemorgen,
Je hebt een PB
Muddy Fox, Norco Pinnacle, Verlicchi, Pro-Flex 656 en 856, Giant Coldrock en Stonebreaker, Specialized Rock Hopper, Giant Talon, Canyon Neuron, Nukeproof Digger, Canyon Neuron, winter bike Bulls Copperhead ( dochterlief Schouten).
Gebruikersavatar
Chemini
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 171
Lid geworden op: ma 2 november 2015, 20:05
Mijn mountainbike: Commencal Meta AM HT

PB voor de crank
Plaats reactie