Vintage Dirtjump/Pumptrack/Street bike 26" -> verkocht.

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Ik heb deze fiets gekocht als projectje en hem opgeknapt. Buiten de vintage ' Dirty Pages' stickers zitten er geen decals meer op maar na enig onderzoek vermoed ik dat het om een Azonic DS gaat. Ik had hem bestemd voor één van mijn kids maar er is of geen interesse of hij is nog te groot en hij staat eigenlijk beetje teveel in de weg.

Hij was helemaal klaar op een paar fatsoenlijke handvatten na maar de gebruikte crank heeft meerdere bestemmingen dus die zit op het moment in een andere fiets. Het is geen probleem om voor een proefrit een crankset te monteren maar ik verkoop hem niet mee, wat je ziet is wat krijgt dus. Ik kan er eventueel wel een 34T FSA singlespeed blad bij leveren, steek 104 BCD. Het geheel is in goede staat maar er zijn natuurlijk wel gebruikssporen, de chainsuck (?) schade op de foto is de grootste. De fluor gele lak van de magura's is wat aan het afbladderen maar ze remmen nog wel en de fiets rijdt en rolt prima. Ik heb hem één keer op een pumptrack getest :-q

Het frame heeft een derailleurhanger en nokken voor kabelgeleiding maar is niet schijfrem compatible. Het achterwiel is singlespeed specifiek. Voor zover ik kan beoordelen zijn frame, vork en wielen origineel en zijn ze stevig genoeg voor het beoogde gebruik. Zowel het voor- als het achterwiel hebben een massieve as met bouten. De maat is ongeveer 16,5 inch. met de redelijk lange stuurpen pas ik er nog goed op met mijn 1,85m, gek veel groter moet je niet zijn, kleiner kan wel.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alu frame, stalen vork.
FSA 'the Pig' balhoofd
Specialized stuurpen
Raceface riserbar
Magura HS33 remmen
Joytech naven
Maxxis Crossmark banden
Selle Italia Flite zadel

Af te halen in het Gooi, zoals hij er nu bijstaat (dus zonder crank ed.) is de vraagprijs 250 euro.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Bieden mag :-q
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Ik heb 'budget' vervangen voor 'vintage' dus ik verwacht een tsunami aan biedingen nu :winkie:
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Ik ben nog niet overspoeld dus maar weer eens onder de aandacht brengen...
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Hij staat er nog... Ik denk dat ik hem binnenkort maar eens afbouw maar ik sta nog steeds open voor een bod.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Up. Nog steeds te koop, nog steeds niet afgebouwd :winkie:
Gebruikersavatar
Canard
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 269
Lid geworden op: ma 3 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Merida Big Nine XT Edition (2019)
Contacteer:

Ik ben aan het rondkijken naar een fiets voor allround street trials gebruik en jouw fiets lijkt wel geschikt te zijn.
Ik kan best wat klussen aan een mtb en heb ook wat gereedschap opgebouwd maar van maatvoeringen heb ik weinig kaas gegeten, dus ik heb wat vragen over de drivetrain.
- Wat voor type ketting ligt erop?
- Wat voor type en maat bottom bracket past er in het frame?
- Vereist deze singlespeed een bepaald soort crank/tandwiel combinatie?
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Het bb is bsa, 68mm uit mijn hoofd. Ik heb er tijdelijk een HT2 BB en met bijoaasense crank in gehad. Square taper/Isis ed past ook. Eventueel heb ik er nog een kettingblad bij. 104 bcd, Alu 34T. Singlespeed blad dus met volle tanden. Ik weet niet uit mijn hoofd wat voor ketting erop zit naar dat kan ik desgewenst nakijken.

Stuur maar even een PB als je interesse hebt of gewoon even vrijblijvend wilt komen kijken, verder advies kan ik bijleveren :-q
Gesloten