Verkocht

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
Gebruikersavatar
Kabookie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: di 12 april 2016, 09:59

Te koop aangeboden:

Mijn Identiti Mettle in de vorm van een rollend chassis, bestaande uit het volgende:

Frame: Identiti Mettle maat M
Shock: RockShox Super Deluxe Ultimate 230x60 Bearing mount
Fork: RockShox Lyrik RCT3 Boost 180mm
Headset: ZTTO ZS44/ZS56
Wielen: Bontrager Line Comp 30 Boost 27,5'' - 30mm intern - XD body - 108 aangrijppunten
Banden: Maxxis Minion DHR/DHF in Alpenbestendige DH/DD casing
Extra: Nieuwe reserve derailleurhanger, 2x Enduro Bearings 6902

Fijne metgezel geweest dit jaar waarmee ik lekker heb afgedaald van de Ardennen en de Vogezen, tot aan de Alpen en Finale Ligure. Ik meet 179cm en voor mij was de maat M goed - tot ietwat aan de lange kant (persoonlijke voorkeur). Deze maat M wordt door Identiti aanbevolen voor rijders tussen 175cm - 185cm. Geometrie vind je hier, evenals alle inbouwmaten voor de verschillende onderdelen en allerhande informatie. Naast afdalen klimt de fiets voor wat het is ook nog behoorlijk goed. Ik heb er prima dagen van 1250-1500 hoogtemeters mee geklommen.

De frameset is gebruikt en heeft dus ook gebruikerssporen die je door het inzetbereik simpelweg niet kunt voorkomen. Bekijk de foto's goed, dan krijg je een juiste indruk. Meer foto's kan ik natuurlijk altijd maken en doorsturen. De vork heeft een kleine beschadiging op de linker stanchion, redelijk onderin vlakbij de seal (zie foto). Het is amper voelbaar gelukkig en heeft dan ook geen enkel effect op de prestaties. Het beschadigt de seal niet en brengt geen olie mee naar buiten bij het in- en uitveren. Zowel de vork als de demper zijn voor mijn alpenweek deze zomer voorzien van nieuwe olie en vet in de onderpoten/luchtkamer.

Prijs: €1300
Te bezichtigen in Vlissingen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Kabookie op ma 22 november 2021, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kabookie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: di 12 april 2016, 09:59

Verkoop in delen is ook mogelijk, mits het frame eerst wordt verkocht. Een goed bod voor het geheel is ook welkom.
Gesloten