Cube stereo 120 (ca 2017) maat XL (21 inch)

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

Wegens iets nieuws te koop!

heerlijke allrounder voor Nederland en daar buiten, 120mm vering achter 140mm voor.

Originele specs hier:
https://archiv.cube.eu/nl/2017/853300

De mijne is aardig ge-upgrade, XT shifters, suntour AION op 140mm (hele prima vork) cranckbrothers highline dropper, handgespaakte set met Dt350 naven en 26mm intern Ryde naven, barzo/mezcal combi in skinwall en recent een nieuwe fox demper (wel ouder model, oude voorraad). Daarnaast recente headset, alle lagers in de vering vervangen bij de LBS.

Ketting, cassette en tandwielen wel wat versleten, maar nieuwe krijg je er bij!

Maat XL, maar valt wat klein, dus tot 1.90 zou ik zeggen. Optisch her en der wat minder, maar de fiets is door de dropper en dikkere vork wel echt een stuk leuker bergaf, door de bredere velgen rijd je geen stootlek, en met de skinwalls fleurt hij ook nog eens op :lol: . Daarnaast grotere schuiven voor wat meer reserve bij remmen.

De vork is nieuw gekocht en nog geen jaar in gebruik geweest, de demper ook, aandrijflijn komt er bij zoals gezegd dus je zou dan wel even vooruit moeten kunnen. Trapaslager en headset ook recent vervangen.

Plaatje hier:
Afbeelding

is niet helemaal up to date, inmiddels nieuwe schijven, zijn de banden niet meer nagelnieuw (wel nog goed!) , zitten er ESI grips op (originele heb ik nog) en zoals gezegd een nieuwere fox demper (oude krijg je er bij) en de pedalen op de foto krijg je er ook niet bij.

Te bezichtigen in Harmelen of Utrecht in overleg. Kan eventueel ook nog wel ergens op de heuvelrug in overleg.

Forumprijs 950 euro, gezien updates en recente kosten (onderhoud achtervering, trapas headset en nieuwe demper) en de huidige markt lijkt me dit fair. Ik heb er dus net nog behoorlijk in geinvesteerd omdat ik dacht er zelf nog wel even mee door te fietsen, maar heb per ongeluk toch iets mooiers/beters/nieuwers gekocht...

Bij interesse is pb het handigst. Maar anders lees ik het hier ook wel :lol:
Laatst gewijzigd door I_do op wo 13 juli 2022, 21:50, 2 keer totaal gewijzigd.
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

Up en pricedrop naar 1050
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

950 dan!
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

Hij staat er nog, prijs is bespreekbaar.
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

Verkocht!
Gesloten