Ghost Lector FS Carbon Custom topfully ZGAN

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Plaats reactie
Har77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2232
Lid geworden op: do 4 juni 2009, 16:17
Mijn mountainbike: is beter in shape dan ik

Dé fiets als je een capabele XC fully zoekt,
Nieuw gekocht als Universal, maar voorzien van (nuttige) upgrades (zie mijn SYS),
Fiets is 2x gebruikt in Dorst en heeft een weekend gedraaid in Zuid Limburg. Staat sindsdien stil. Kan me niet meer motiveren om op de mtb te stappen (marathonmaat is definitief afgehaakt/lokaal 3luik beu/etc) en zit uiteindelijk toch weer op racer/gravelbike.

Fiets als volgt opgebouwd:
RS Sid 120mm (Upgrade: extra raceday demper zit erbij, nieuw in doos),
(Upgrade)SRAM GX AXS Eagle draadloze electronische 1x12 (doos erbij), Cassette op wielset is NIEUW,
(Upgrade) Magura MT7 trail carbotech dubbelzuiger remmerij (doos erbij),
(Upgrade) Syncros Hixon IC integrated carbon stuur (origineel, want werkte bij Scott, originele verpakking erbij, originele stuur en stuurpen van Ghost er ook bij),
Syntace W28i wielset met Maxxis Ikon en Rekon banden (NIEUWE SET! Heb de weinige kms gemaakt met een oude carbonset. Nieuwprijs kaal €850!
RS Sid Deluxe demper,
Syntace carbon zadelpen,
Selle Italia zadel.

Zoals gezegd: bike is nauwelijks gebruikt (minder dan 150km) en is schadevrij. Betreft een platform dat specifiek ontwikkeld is voor 120mm en is dus geen opgesoupte XC racer zoals een Scalpel SE, OIZ TR of Lux Trail....en heeftgeen Brain 8) Door de achtervork uit 1 stuk is ie stijver dan alles wat er momenteel op de markt is (want...dat is allemaal goedkoper te maken). Zadelbuis is 34.9, dus ruimte voor een dropper die wel wat kan hebben!
Heb extreem veel fullies gereden (werkzaam in de branche), maar kon deze vorig jaar testen op het WB parcours van Albstadt en was verkocht. Heb dus tijdens mijn werkzaamheden voor Scott de nieuwe Spark afbesteld en deze gekozen 8) Uiteindelijk bijna niet mee gereden en ik zie het ook niet meer gebeuren. Voor het sporadische lokale rondje voldoet een simpele ht nog wel.

Bike heeft me alles bij elkaar meer dan 5000e gekost en mag weg voor €4250. Bieden mag, maar er zit weinig rek in. Een nieuwe is nu flink in prijs verhoogd en heeft niet de AXS, Magura, Hixon en Raceday demper. Doe er je voordeel mee.

Ter referentie: ik ben 1.88m, bbl 89, zadelhoogte op foto 80cm c/t.
te bekijken in Breda.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wielset op de foto klopt dus NIET! De Syntace set waar ie mee komt is geheel NIEUW, net als banden, schijven, cassette.
Athletes EAT and TRAIN, they don't DIET and EXERCISE.....
Plaats reactie