Verkocht: Surly Krampus, Moonlit Swamp, Maat XL

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
lopezmobile
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 387
Lid geworden op: wo 29 september 2010, 18:05
Mijn mountainbike: Vassago, Voodoo, Kona, Surly

Merk: Surly
Type: Krampus
Bouwjaar: 2013 (denk ik...)
Maat: XL
Staat: Gebruikt, maar in technisch goede staat
Prijs: verkocht
Woonplaats: Druten

Te koop aangeboden:

Mijn trouwe Surly Krampus 29+ singlespeed in de enige juiste kleur: Moonlit Swamp. In mijn nogal eens van samenstelling wisselende fietsenstal is deze fantastische Oer-Krampus jarenlang een vaste waarde geweest. Het 29-plus rijden is me op deze fiets zelfs zo goed bevallen dat ik een custom stalen frame heb laten maken dat binnenkort klaar is om opgebouwd te gaan worden. Vandaar dat de Surly nu door mag naar de volgende liefhebber.

De belangrijkste specificaties zijn:

Frameset: Surly Krampus
Framemaat: XL
Naven: Hope Pro2 Evo 40t achter / Shimano XT voor
Velgen: Surly Rabbit Hole (50 mm inwendig)
Banden: Surly Knard 29x3.0 (120 TPI)
Dropper: Brand-X Ascend II, 105 mm drop, voorzien van ZTTO remote
Remmen: Shimano Deore BR-M615 (de remklauw aan de voorzijde is SLX)
Stuur: On-One El Guapo Saloon Bar
Crankset: Sram NX

De achternaaf is voorzien van een standaard HG-body en is dus niet singlespeed specifiek. De Krampus kan dus ook eenvoudig voorzien worden van versnellingen. Eventueel heb ik tegen meerprijs een Shimano SLX 1x11 setje (derailleur, shifter, cassette en ketting) te koop. Door de horizontale dropouts is zelfs een versnellingsnaaf een optie.

De fiets is gebruikt waarvoor hij gemaakt is en heeft dus de nodige gebruikssporen. Technisch is het geheel dik in orde en klaar voor nog vele mooie kilometers.

Wil je meer info of foto's? Stuur gerust een pb.

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie