Verkocht, mag dicht

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
Fatbiker
All rounder
All rounder
Berichten: 136
Lid geworden op: wo 8 mei 2019, 11:44

In verband met een scheur in mijn frame, verkoop ik allerhande spullen die ik de afgelopen periode heb verzameld voor die fiets.

Foto's volgen later, maar als je haast hebt, dan kun je altijd een bericht sturen. Dan stuur ik via whatsapp alvast wat door. Ophalen kan in Gouda. Verzending is mogelijk.


Banden

Hutchinson Cobra 26 x 2.1 banden, gebruikt en in zeer goede staat. Ideaal om een oudere mountainbike te upgraden (naar tubeless). Mogen weg voor 20 euro voor de set.

Maxxis Minion FBR/FBF 27,5 x 3,8 fat bike banden, gebruikt en in goede tot zeer goede staat. 90 euro per stuk nieuw. Mag weg voor 80 euro voor de set.

Schwalbe Rocket Ron Evo TLE 27,5 x 2,8 plus banden, gebruikt en in zeer goede staat. Mag weg voor 35 euro voor de set.


Velgen

27,5 Whiskey No. 9 carbon velgen, geschikt voor 27,5+ banden en fat bike banden, nieuw. 450 euro per stuk nieuw. Mag weg voor 400 euro voor de set.

27,5 Tune Blackburner velgen, geschikt voor 27,5+ banden en fat bike banden, gebruikt (zelf kaalgeschuurd en blank gelakt). 300 euro voor de set.


Naven

Cannondale Lefty navenset, achternaaf voor XD cassette en steekas 135 of 142 en voornaaf is Lefty 60, goede staat. Mag weg voor 40 euro.

White Industries Snowhite 135/170 QR fat bike naven voor Shimano cassette (geen XD), zeer goede staat. 550 euro nieuw. Mag weg voor 250 euro.

Tune King Kong Fat135/170 QR fat bike naven voor XD cassette, goede staat. 550 euro nieuw. Mag weg voor 200 euro.


Zadelpennen

X-Fusion Hilo 100mm + remote 27.2 mm. Totale lengte 400mm, externe kabelgeleiding. Goede staat. 230 euro nieuw. Mag weg voor 50 euro.


Pedalen

Shimano XT flat platform pedalen ML, met gebruikssporen maar lopen nog super spoel. 90 euro nieuw. Mogen weg voor 40 euro.

Time xc4 Atac pedalen zonder plaatjes. Type volgt nog, maar ergens in het midden van het gamma dacht ik. In goede tot zeer goede staat. Mogen weg voor 15 euro.


Bagagedragers en tassen

Old Man Mountain Sherpa (OMM) bagagedrager. Veelzijdige, super sterke en mooi afgewerkte drager. Met bevestiging voor V-brake nokken aan de voorzijde en bevestiging aan de achterkant. Te gebruiken op QR wielen, maar natuurlijk ook op oogjes voor bagagedragers. Zo goed als nieuw. 125 euro nieuw. Mag weg voor 50 euro.

Afbeelding

Salsa Alternator bagagedrager. Nieuw en ongebruikt. Exacte type zoek ik nog na. 125 euro nieuw. Mag weg voor 70 euro.
Laatst gewijzigd door Fatbiker op do 11 augustus 2022, 14:18, 16 keer totaal gewijzigd.
Fourteen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 321
Lid geworden op: do 18 maart 2021, 10:39

Ouch! Da's naar een scheur in je frame. Staal toch? Kan het niet gerepareerd worden?

Ik heb wel interesse in de Marge Lites en de G-Ones. Ik zal er even een pb'tje voor sturen.
Fatbiker
All rounder
All rounder
Berichten: 136
Lid geworden op: wo 8 mei 2019, 11:44

Zal misschien wel gerepareerd kunnen worden. Maar dan moet hij ook opnieuw gespoten worden. En laat ik hem nu juist ooit voor het spuitwerk hebben gekocht :( .
culiman
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 32
Lid geworden op: do 10 oktober 2013, 19:17
Mijn mountainbike: Salsa Fargo, Surly Pugsley

Mooie spullen. Pb gestuurd betreffende de Sinewave Beacon en de Whisky Nr. 9 velgen.
skidje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 909
Lid geworden op: ma 24 mei 2010, 19:22
Mijn mountainbike: Puffin, Mukluk, Stache9, Krampus en Swift

wielen spul allemaal voor 32 spaaks?
waar ligt al dit moois..
pb voor de time pedalen.
Fatbiker
All rounder
All rounder
Berichten: 136
Lid geworden op: wo 8 mei 2019, 11:44

Inderdaad allemaal 32 spaaks. Af te halen in Gouda.
Fatbiker
All rounder
All rounder
Berichten: 136
Lid geworden op: wo 8 mei 2019, 11:44

Hutchinson 26 bandjes en Lefty navenset toegevoegd.
Fatbiker
All rounder
All rounder
Berichten: 136
Lid geworden op: wo 8 mei 2019, 11:44

Alles verkocht en wat er nog over is, ga ik weer op een nieuwe fiets zetten.
Gesloten