Twinny load oud type voor 2 fietsen voor 25,--

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Plaats reactie
Sensei
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: wo 17 september 2003, 00:26

Ik heb nog een Twinny load staan die me in de weg staat, het is een oudere model met een losse beugel op de trekhaak. Met 2 setjes beugels om de crank vast te zetten.

Voor 25,-- mag je hem hebben. Omg. Rotterdam. Wel ophalen.
Laatst gewijzigd door Sensei op do 11 september 2008, 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Giant Super Sierra, Spec stumpj staal wit, Spec. stumpj Epic carbon, Koga ? , Spec. Stumpj. M4, Spec. S-works FSR staal, Bontrager staal, Asta carbon, Spec. FSR s-works alu, Litespeed Ocoee, Spec. FSR, Spec. Epic, Spec Epic Mar. Carb, trek procaliber 9.7
TRIP
All rounder
All rounder
Berichten: 140
Lid geworden op: za 12 juli 2008, 21:38
Mijn mountainbike: Sirocco Team, Merida Matts Lite WCS
Contacteer:

u heeft PB :)
Sirocco Hoogerheide Handmade bikes
MEK~prut
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 649
Lid geworden op: vr 1 december 2006, 13:49
Mijn mountainbike: heeft last van valleritis
Contacteer:

gone?
Life should NOT be a journey to the grave with the intention of arriving safely in an attractive and well preserved body, but rather to skid in sideways - bike in your hands -body thoroughly used up and screaming "WOO HOO, What a Ride!
Sensei
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: wo 17 september 2003, 00:26

Up, is er nog hoor.
Giant Super Sierra, Spec stumpj staal wit, Spec. stumpj Epic carbon, Koga ? , Spec. Stumpj. M4, Spec. S-works FSR staal, Bontrager staal, Asta carbon, Spec. FSR s-works alu, Litespeed Ocoee, Spec. FSR, Spec. Epic, Spec Epic Mar. Carb, trek procaliber 9.7
Jelger
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1491
Lid geworden op: ma 4 februari 2008, 13:57
Mijn mountainbike: Rockrider XC 500

Foto'tje? Misschien wel interesse. Heb er nu nog eentje liggen van mijn schoonouders maar die hebben sinds kort weer een trekhaak op de auto dus misschien willen ze hem wel terug.
Plaats reactie