slotje, verkocht

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
mtb biker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1751
Lid geworden op: do 5 juli 2007, 10:02
Mijn mountainbike: Giant xtc advanced SL custom/weg: Giant TCR carbon 2011

Goedeavond,

Ik bied hier mijn Kona Kula Supreme 2010 frameset aan.
Ik heb deze begin dit jaar gekregen(april 2010) als teamfiets/frame.
Maar aangezien ik volgend jaar weer een nieuw frame krijg is deze overbodig.
Afgelopen 2 maanden heb ik deze mountainbike niet meer aangeraakt(ivm trainen op cyclocrosser en racefiets)
Sowieso gebruik ik hem niet vaak omdat ik de meeste uren gewoon op de racefiets maak dus alleen met teamtrainingen en wedstrijdengebruik(dus zeg 2 a 3x per week)

PLAATS = Ruinen(drenthe)
STAAT = 8 / 10 (technische helemaal 100% alleen wat gebruiksschade)
MAAT = 20 inch
MATRIAAL = Scandium
REDEN VERKOOP = Volgend jaar nieuw frame
WIJZE VAN VERZENDEN = Ophalen of verzenden kk
PRIJS EN VOORWAARDEN = 400 euro (nieuwprijs bedraagt 999 euro)
EXTRA INFO = wordt geleverd inclu. balhoofd en zadelpenklem en uiteraard achterpad ect.
Frame is dus nog helemaal in orde heeft alleen wat krasjes van gebruikersschade wat logisch is bij een gebruikte fiets.

Foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

In dit topic kunt u zien hoe ik mijn fiets heb afgemonteerd.
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... e#p1050400

evt. heb ik nog wat onderdelen om dit frame mee op te bouwen(crankstel, stuurtjes en zadelpen enzo)

Ook gaan mijn Chris king naven eruit.
Ik had deze gekocht met de bedoeling ze nooit meer te verkopen maar dit jaar had ik ze in mijn tube wielsetje gespaakt en gebruikte ze dus alleen met wedstrijden(maar ook niet met alle wedstrijden ivm verschillende profielen dus verschillende wielen)

Dus deze naven hebben bij mij helemaal niks geen nut ik denk als ik ze 15x gebruikt heb (1 uur gemiddeld) dat het echt veel is.
En het zijn niet de allerlichte naven dus ik heb besloten ze te willen gaan verkopen en van dat geld gewoon nieuwe naven kopen voor in de tube wielen en dan nog een andere setje wielen erbij te doen.
Ze hoeven niet weg ze zitten nu nog mooi in mijn tube wielen en dat rijdt perfect maar ik vind gewoon niet dat ze bij mij gebruikt worden waar ze voor bedoeld zijn en hoop er iemand anders wel gelukkig mee te kunnen maken.

PLAATS = Ruinen(drenthe)
STAAT = 8 / 10 (technische helemaal 100%, verder is de staat beetje moeilijk te schatten, het is chris king dat draait super maar het is niet nieuw meer daarom dan maar 8 van 10)
MAAT = gewoon QR
REDEN VERKOOP = Gebruik ze te weinig
WIJZE VAN VERZENDEN = Ophalen of verzenden kk
PRIJS EN VOORWAARDEN = 300 euro, het ligt mij niet in de weg dus dit gewoon mijn vraagprijs niks anders
EXTRA INFO = In de zomer heb ik de achteras moeten vervangen doordat er een scheurtje in zat, toen zijn beide naven meteen gereviseerd en daarna is met het achterwiel(met nieuwe naaf) is toen daarna maar 10 min. ongeveer mee gereden omdat ik toen de tube lek had gereden en ik er nog steeds geen nieuwe op heb dus is hij niet meer gebruikt, voornaaf ik nog wel gebruikt maar niet super veel meer.

Foto's:
Afbeelding
Afbeelding

Voor verder vragen en/of suggesties stuur maar een PB.

Met vriendelijke groet,
Yannick Runhart
Laatst gewijzigd door mtb biker op ma 20 december 2010, 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.
gang is alles, remmen is angst
mtb biker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1751
Lid geworden op: do 5 juli 2007, 10:02
Mijn mountainbike: Giant xtc advanced SL custom/weg: Giant TCR carbon 2011

frame is zo goed als verkocht
gang is alles, remmen is angst
owwwwk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2736
Lid geworden op: za 3 april 2010, 00:01
Mijn mountainbike: Nog meer plastic... :-)

ZIE PB
StAlTiCa
mtb biker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1751
Lid geworden op: do 5 juli 2007, 10:02
Mijn mountainbike: Giant xtc advanced SL custom/weg: Giant TCR carbon 2011

Vandaag een goede dag gehad, veel telefoontjes met de conclusie dat zowel het frame als de naven zo goed als helemaal verkocht zijn.
gang is alles, remmen is angst
mtb biker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1751
Lid geworden op: do 5 juli 2007, 10:02
Mijn mountainbike: Giant xtc advanced SL custom/weg: Giant TCR carbon 2011

verkocht
gang is alles, remmen is angst
Gesloten