Race frame 57/58 cm

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
Biker_Jesse
Pro Biker
Pro Biker
Mijn mountainbike: Bird Zero TR
Contacteer:

za 23 mei 2020, 17:35

Omdat het eruit slopen van een gecorrodeerde zadelpen nog niet heel goed wil vlotten, wil ik vast oriënteren op een andere optie :roll: Heeft er iemand een frameset dat voor een klein prijsje weg mag? Staal, alu of carbon, ik heb geen voorkeur. Maat moet kloppen (ik ben 183 met relatief korte ledematen), frame moet velgremmen en een BSA trapas accepteren en de dropouts moeten 135 en 100 mm qr zijn. Dan kan ik alle onderdelen overzetten. Bij voorkeur omgeving Breda :-q Hoor het graag als je wat hebt liggen met foto en je vraagprijs.
Wielbouwer nodig? Ik spaak graag een strak setje wielen voor je. Ook voor reparatie mag je me altijd een pb sturen :-q

Strava :)
Mijn onderwijsblog
maverick76
Pro Biker
Pro Biker
Mijn mountainbike: Plastic

di 26 mei 2020, 07:53

Een raceframe met een inbouw van 135 mm word wel lastig. Race is 130mm. Met een stalen frame wil dat nog wel lukken met met buigen maar de rest van de materialen word dat lastig.
Biker_Jesse
Pro Biker
Pro Biker
Contacteer:

di 26 mei 2020, 08:02

maverick76 schreef:
di 26 mei 2020, 07:53
Een raceframe met een inbouw van 135 mm word wel lastig. Race is 130mm. Met een stalen frame wil dat nog wel lukken met met buigen maar de rest van de materialen word dat lastig.
Je hebt helemaal gelijk! Ik bedoel natuurlijk 130 :oops:
Wielbouwer nodig? Ik spaak graag een strak setje wielen voor je. Ook voor reparatie mag je me altijd een pb sturen :-q

Mijn onderwijsblog
Biker_Jesse
Pro Biker
Pro Biker
Contacteer:

do 28 mei 2020, 18:45

Up

Mijn onderwijsblog
Biker_Jesse
Pro Biker
Pro Biker
Contacteer:

vr 5 juni 2020, 22:02

:)

Mijn onderwijsblog
Plaats reactie