Stevige 26inch vork

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

Ik zoek een stevige voorvork, denk RS Pike, Marzocchi DJ, zoiets. Voor een 26inch fiets, dus niet mega aan de prijs. 120-140mm travel. In geval van steekas zou een wiel erbij ook mooi zijn natuurlijk :-) Het is niet erg als er wat aan moet gebeuren (binnen de grenzen van de redelijkheid). Evt kan 650b ook, maar dan geen tapered stuurbuis.
Bij voorbaat dank!
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

Bump!

Nog steeds op zoek.
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

Ik had 't een tijdje opgegeven, maar 2 dagen Winterberg was toch te veel voor m'n arme vorkje. Zoek dus nog steeds iets!
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

Nog steeds op zoek. Mag ook een 100mm vork zijn die in een dirtjumper kan. Dan zet ik de vork die daar nu in zit op m'n trail bike.
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

Ik ben old school, oftewel gewoon arm, dus ik moet rechte stuurbuis hebben :-)
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

BrianW schreef: ↑vr 28 juni 2019, 10:00 Ik ben old school, oftewel gewoon arm, dus ik moet rechte stuurbuis hebben :-)
Oh, dan had ik dit verkeerd gelezen:
Evt kan 650b ook, maar dan geen tapered stuurbuis.
Maar dat geldt natuurlijk alleen voor de trailbike?
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

Nee hoor ik durf best een 650b vork in m'n DJ te zetten. Die 2 cm overleven we wel :-)

Maar er moet toch wel iemand nog een Pike oid hebben liggen? Of een bomber of zo... Tijdje geleden werd je ermee doodgegooid.
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

BrianW schreef: ↑vr 28 juni 2019, 12:15 Nee hoor ik durf best een 650b vork in m'n DJ te zetten. Die 2 cm overleven we wel :-)

Maar er moet toch wel iemand nog een Pike oid hebben liggen? Of een bomber of zo... Tijdje geleden werd je ermee doodgegooid.
Ik snap m, maar ik interpreteerde t als dat een tapered goed is, maar zodra het 650B wordt dan niet ;)

Ik heb er nog een in de fiets van mijn zoontje zitten die eigenlijk te zwaar is voor hem. Geen idee of het tapered is (Bomber), maar dan moet ik eerst even een vervangende vork regelen ;)
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

Ja, nu ik het teruglees, staat dat er ook inderdaad. Je had het dus goed gelezen, maar ik bedoelde het anders :-D
Dr. Eskimo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3057
Lid geworden op: wo 13 maart 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Trek x-caliber 9
Contacteer:

Ik heb een Marzocchi Z1 freeride ETA in schuur liggen die ik zo'n 10 jaar niet heb gebruikt. Was mechanisch in prima staat en heb de olie vervangen toen hij in opslag ging. Had hem als reserve opgeslagen. Erg robuuste vork met de HSCV demper. Nieuwe olie er in misschien de seals vervangen en dan zou hij prima moeten zijn. Het gaat om modeljaar 2003 in gun metal met IS remnokken en QR uitvallen. Geen stickers en wat krasjes op de onderpoten. Mag voor weinig weg, PB maar als je interesse hebt.
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

Je hebt pb :-)
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

Volgens mij blijft t pbtje hangen aan mijn kant? Ik snap dat systeem niet zo goed.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

BrianW schreef: ↑ma 1 juli 2019, 08:56 Volgens mij blijft t pbtje hangen aan mijn kant? Ik snap dat systeem niet zo goed.
Als ie in je outbox blijft staan, betekent dat het PBtje nog niet is gelezen door de ontvanger.
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

Helder. Ik was een beetje zenuwachtig omdat ik de deal niet wilde mislopen :-D
Plaats reactie