Gestolen, Deventer, omgeving Mcdonalds

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
pwassink
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 5 december 2014, 10:30

Afgelopen Woensdag zo rond 23:30 is nadat de berijder onwel werd en die eerst werd afgevoerd per ambulance de fiets daar blijven staan,
Omgeving Mcdonalds , bij de blauw-witte fietsbrug in Deventer, een Benotto met een hoop speciale kenmerken. Deze fiets is toen meegenomen door iemand anders als de eigenaar.

Afbeelding

Eigenaar (mijn buurman) is daar uiteraard niet zo heel erg blij mee, Indien aangetroffen graag een berichtje direct aan hem :
Martijn Tolboom Telefoon , +31636145670 Of doe even een mailtje aan : martijntolboom@gmail PUNT com
Politie weet er uiteraard ook van, bij aantreffen van deze fiets gaarne actie ondernemen en een berichtje aan politie of zijn baas .. .
Laatst gewijzigd door pwassink op vr 13 september 2019, 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-- 26" Aint Dead / Maar 29" rijdt ook leuk --
-- Track-Onderhouds-Nerd voor Mtb Achterhoek Ring Lochem --
https://www.facebook.com/mtbachterhoek/
ofv
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 254
Lid geworden op: wo 4 september 2019, 09:26

Ben hem hier in Tilburg nog niet tegengekomen.

Staat die ook op Facebook pagina's omgeving Deventer? Lijkt me meer kans hebben...
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

Ik kom uit Deventer. Ik zal mijn ogen openhouden.
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
pwassink
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 5 december 2014, 10:30

ofv schreef: vr 13 september 2019, 18:25 Ben hem hier in Tilburg nog niet tegengekomen.

Staat die ook op Facebook pagina's omgeving Deventer? Lijkt me meer kans hebben...
Je weet het nooit, of je hem ergens in real life of als "unieke aanbieding" online tegenkomt, en inderdaad hij is op meerdere plaatsen "geadverteerd" nu.
-- 26" Aint Dead / Maar 29" rijdt ook leuk --
-- Track-Onderhouds-Nerd voor Mtb Achterhoek Ring Lochem --
https://www.facebook.com/mtbachterhoek/
pwassink
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 5 december 2014, 10:30

Mad Wally schreef: vr 13 september 2019, 19:07 Ik kom uit Deventer. Ik zal mijn ogen openhouden.
Fijnzo, elk paar ogen is welkom ..
-- 26" Aint Dead / Maar 29" rijdt ook leuk --
-- Track-Onderhouds-Nerd voor Mtb Achterhoek Ring Lochem --
https://www.facebook.com/mtbachterhoek/
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Het lijkt mij eerlijk gezegd niet zo handig om iemand zijn telefoonnummer en e-mail adres openbaar te maken, hoe goed bedoeld ook. Kan beter via PB lijkt mij.....
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

Mad Wally schreef: vr 13 september 2019, 19:07 Ik kom uit Deventer. Ik zal mijn ogen openhouden.
Voor mij geldt hetzelfde!
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
Plaats reactie