Gezocht: wielen 29” QR TL velg breed

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

Hoi, ik heb last van burps met mijn 19 mm non-TL velgen. Ik weeg 98 kg bij 1.95 en dat lijkt een beetje te veel van het goede.

Ik zoek een QR-setje met een breedte van ca 24 mm en bij voorkeur al klaar voor tubeless.

Heeft iemand nog wat liggen?
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5237
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Wat is je budget?

Ik heb een set liggen met Hope Pro4 naven, 32 spaaks 6 gaats schijfbevestiging en Shimano body (XD body ook mogelijk), DT competition spaken en nippels, en Easton Arc24 velgen (24mm intern). Alles zwart en velgen met "stealth" decals. Tubeless ready met tape, evt. met de ventielen ook erbij.

Ciao
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

Jan the Man schreef: zo 13 oktober 2019, 17:49 Wat is je budget?

Ik heb een set liggen met Hope Pro4 naven, 32 spaaks 6 gaats schijfbevestiging en Shimano body (XD body ook mogelijk), DT competition spaken en nippels, en Easton Arc24 velgen (24mm intern). Alles zwart en velgen met "stealth" decals. Tubeless ready met tape, evt. met de ventielen ook erbij.

Ciao
Jan
Budget is niet echt vast, hangt een beetje af van wat er aangeboden wordt. Wat wil je er voor hebben?
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5237
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Mad Wally schreef: zo 13 oktober 2019, 19:11 Budget is niet echt vast, hangt een beetje af van wat er aangeboden wordt. Wat wil je er voor hebben?
Ik heb je een PB gestuurd.

Ciao
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

Ik ben er uit, het is een setje Mavic Crossmax geworden. Mag slotje op.
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
NoepZor
All rounder
All rounder
Berichten: 100
Lid geworden op: wo 1 april 2009, 19:11
Mijn mountainbike: Giant Fathom 29 1 LTD 2017
Contacteer:

Hoe bevallen de Crossmax wielen?
Gebruikersavatar
Globe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1735
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Krampus. What Else? Well, A Karate Monkey SS and a Gary Fisher Ferrous Scrap Edition

Mad Wally schreef: di 22 oktober 2019, 08:10 Ik ben er uit, het is een setje Mavic Crossmax geworden. Mag slotje op.
98 kilo en crossmaxen...

Succes met je zoektocht naar een nieuwe wielset.
Ride & Smile.

- No ladies. This ain't green nailpolish on my bike. And will you please stop throwing panties at me? -
Plaats reactie