GEVONDEN :Voorwiel( of wielset) 27.5", 15x100, centerlock

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Gezocht voor een 27.5" fiets; in eerste instantie een voorwiel met 15x100 as en interne breedte 24mm ,centerlock, tubeless is niet een pré.
Naaf is alleen belangrijk dat de lagers uitwisselbaar zijn, gaat om een max. belasting van rond de 130-135kg .

(Als er een complete set komt, moet het achterwiel QR zijn ,of om te bouwen naar QR , centerlock en voor een Shimano 11 sp cassette geschikt zijn , belasting max 130-135kg , liefs met stalen cassette .)

Voorkeur is alleen een voorwiel :-q
Laatst gewijzigd door Snelle Buffer op vr 18 oktober 2019, 07:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Ik heb een nieuwe set staan met 26 mm velgen die ook echt probleemloos 135 kg kunnen hebben (Ryde Edge 26) en precies de naven die je zoekt, alleen met 6-bouts passing. Laatste is een kwestie van een setje andere schijven lijkt mij... . Novatec naven. Met CL kom je verder alleen op DT-Swiss uit (geen stalen body) of Shimano (geen verwisselbare lagers, maar wel te servicen!).
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Bedankt Lars , ik hou het even in gedachte :-q heb in eerste instantie alleen een voorwiel nodig.
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Plaats reactie