Bemelen gejatte giant anthem

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
erik fully
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 23 juni 2019, 19:59

Afgelopen weekend is mijn giant anthem 2 (2018) gejat bij een vakantieboerderij in Bemelen. Een dikke ketting bleek toch niet afdoende tegen een serieuze betonschaar :evil: . Helaas weinig onderscheidende kenmerken afgezien van een Sigma flyout mount. Maat medium, oranje/rood, maxxis ikon banden en 1*11 afmontage.

Wellicht duikt ie op in het tweedehands circuit, dus als iemand hem toevallig tegenkomt hoor ik het graag ...

Edit: plaatje bijgevoegd, helaas geen eigen foto
Afbeelding
Laatst gewijzigd door erik fully op wo 6 november 2019, 11:27, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Ernstig balen zeg. Heb je wellicht een foto van je fiets, dan kunnen we het wat makkelijker in de gaten houden. Ook al aangifte gedaan? Er was hier laatst iemand die uiteindelijk dankzij de politie zijn fiets weer terugkreeg dus het is de moeite waard.

Succes in elk geval, ik hoop dat hij weer opduikt.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
erik fully
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 23 juni 2019, 19:59

Thanx. En idd nogal kut :(( Aangifte gelijk gedaan op zondag, maar heb niet echt vertrouwen dat dat iets oplevert. We zullen zien.
ScottSpark
All rounder
All rounder
Berichten: 138
Lid geworden op: zo 8 april 2018, 16:14
Mijn mountainbike: Scott Spark 930

Foto is niet zichtbaar.
Gebruikersavatar
Hayoowat
All rounder
All rounder
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 27 oktober 2019, 12:25
Mijn mountainbike: megamo track frame, afgemonteerd trek parts, shimano xt

De kleur klopt wel.???...en je hebt een serienr hoop ik. (niet via internet versturen uiteraard)
Want dit is wel lastig

Ik heb ooit een gestolen fiets teruggevonden. Stond bij een bushalte, men verzamelde daar gestolen fietsen een kwam dan met een busje uit Amsterdam in de nacht om alles in 1 keer op te halen..
.ik heb de reserve sleutel opgehaald en de fiets meegenomen....
later (paar maand,)kwam de politie aan de deur... of ik een fiets miste.... de dader was gepakt en moest aanwijzen waar gestolen was.
Politie vertelde me dat de dief aangifte tegen mij kon doen omdat de fiets na diefstal niet meer van mij was, en ik m onwederrechtelijk had vervreemd

Je hebt dus geen recht je fiets mee te nemen als je m ziet🙈🙈🙈gewoon wegkijken dus

https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... ousPage=lr
freedom is a bike
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Dat is een XL. Ts heeft het over maat medium. Dus helaas niet de fiets in kwestie.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
erik fully
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 23 juni 2019, 19:59

Thanks voor het meedenken :-q
De aangifte bij politie heb ik gelijk op de dag zelf gedaan (kan gelukkig online) en het serienummer staat op de aankoopbon. De kleur is correct . De XL op MP had ik ook al gevonden, maar dat is niet mijn maat :winkie:
Plaats reactie