Buckle voor Osprey Viper borstband

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Na een valpartij is de clip/buckle van de borstband van m`n Viper 13 rugzak/hydrationpack gebroken, beide insteekclips zijn eraf en zonder borstband zit het niet zo stabiel als ik zou willen. Het type wat ik zoek is niet (meer) te krijgen.

Wellicht een "long shot" maar is er iemand die nog een afgedankte Osprey (of de borstband daarvan) liggen die voor een klein prijsje weg kan?
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1003
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

Die buckles en banden hebben meestal standaard maten. Had je al bij Ali gekeken? Ik heb via Ali een shackle vervangen en een paar reserve genomen voor een klein bedrag. Levertijd wel vrij lang, maar ja dat is gebruikelijk daar.
Ja, doei !
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Ik zoek dus dit model dus met geintegreerde magneet voor de drinkslang:
Afbeelding

Edit:
Heb er net een mailtje met foto`s naar Osprey uit gedaan, eens zien of zij nog kunnen helpen.
Ik dacht eerst dat die specifieke buckle niet meer gebruikt werd maar na wat zoeken blijken en nog minstens 3 types van het huidige assortiment van deze dingen gebruik te maken.
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1003
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

Hopelijk dat Osprey je kunt helpen.

Op mijn Dakine rugzak zit ook zo'n geintegreerde sluiting met magneet. Ik voor de grap zoeken en ook daarvan nergens een replacement te vinden.

Je kunt altijd nog een standaard schakel nemen met een los plaatje die je op de schouder- of borstband monteert. Maar dat zal je waarschijnlijk zelf ook al hebben gezien.
Ja, doei !
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Joepie de schreef: wo 4 december 2019, 09:50 Hopelijk dat Osprey je kunt helpen.

Op mijn Dakine rugzak zit ook zo'n geintegreerde sluiting met magneet. Ik voor de grap zoeken en ook daarvan nergens een replacement te vinden.

Je kunt altijd nog een standaard schakel nemen met een los plaatje die je op de schouder- of borstband monteert. Maar dat zal je waarschijnlijk zelf ook al hebben gezien.
Klopt maar voor het mooie zou ik toch graag dezelfde weer terug hebben, std schakel en plaatje kan altijd nog.
Osprey heeft de "claim" ondertussen bevestigd en gaan ermee aan de slag, ff afwachten dus.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Netjes :-q
Osprey garantee department schreef:Hi Jacco,

Thank you for completing our Guarantee form.

We are happy to assist and will get a replacement buckle posted out to you this afternoon which should arrive very soon.

Should you require any further assistance please don’t hesitate to contact me in reply to this email.
Plaats reactie