Mountainbike voor beginnende liefhebber gezocht!

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
lekkercrossen
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 8 april 2020, 17:06

Hoi iedereen,

Het afgelopen jaar heb ik ervaren hoe te gek mountainbiken is! :D Ik heb deelgenomen aan een aantal toertochten op een gehuurde MTB en ik ben de laatste tijd vaak aan het dagdromen over mijn eigen MTB. Ik kan niet wachten om zelf op pad te gaan met dit lekkere weer.

Ik vind de wereld van mountainbikes nogal overweldigend met al zijn verschillende onderdelen, modellen en merken. :~ Ik kan nog geen goede van slechte koop onderscheiden en daarom leek Marktplaats mij geen goed idee. Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen bij het vinden van een geschikte eerste mountainbike.

Aangezien ik een arme student ben heb ik een laag budget van circa 500 euro. Mijn lengte is 1.90m. Ik ben van plan om de MTB te gebruiken voor toertochten en mountainbike routes op de Veluwe. Mijn voorkeur gaat uit naar een sterke, comfortabele tweedehands fiets. Hij hoeft niet licht te zijn; ik wil voornamelijk het plezier van mountainbiken kunnen ervaren zonder te veel pijn aan mijn reet te voelen na een tocht.

Heb jij een geschikte mountainbike of suggestie voor me? Dan hoor ik het graag! :-q

Groet,
Fabian
Plaats reactie