Hope Pro 2 EVO body / freehub

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1800
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

Aangezien mijn body compleet gescheurd is op 2 plekken :o , zoek ik een vervangende body voor mijn achternaaf.
Ik ben dus op zoek naar specifiek die voor de Pro 2 EVO.
Zover ik kan vinden zijn dit de compatible partnummers:
HUB520 en HUB528 voor aluminium versies
HUB523 en HUB533 voor stalen versies

Als iemand er 1 heeft liggen in goede/redelijke staat die ik over mag nemen hoor ik het graag via PB. :-q
Eventueel 1 waarvan de lagers niet meer goed zijn mag ook, dan vervang ik ze!

Want een nieuwe is nogal duur en bijna niet te vinden op voorraad en aangezien ik op zoek ben naar een compleet nieuwe wielset wil ik liever dat geld er niet aan uitgeven :winkie:
de hollander
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1089
Lid geworden op: ma 19 oktober 2009, 21:33
Mijn mountainbike: Sobre Upgrade, On-One Scandal V3

KevinBel schreef: vr 22 mei 2020, 18:01 Aangezien mijn body compleet gescheurd is op 2 plekken :o , zoek ik een vervangende body voor mijn achternaaf.
Ik ben dus op zoek naar specifiek die voor de Pro 2 EVO.
Zover ik kan vinden zijn dit de compatible partnummers:
HUB520 en HUB528 voor aluminium versies
HUB523 en HUB533 voor stalen versies

Als iemand er 1 heeft liggen in goede/redelijke staat die ik over mag nemen hoor ik het graag via PB. :-q
Eventueel 1 waarvan de lagers niet meer goed zijn mag ook, dan vervang ik ze!

Want een nieuwe is nogal duur en bijna niet te vinden op voorraad en aangezien ik op zoek ben naar een compleet nieuwe wielset wil ik liever dat geld er niet aan uitgeven :winkie:
Ik heb een alu liggen waar de lagers defect van zijn. Ik heb inmiddels zelf een nieuwe stalen gekocht, bij een lbs die dit spul heeft liggen.
PB me je gsm nummer dan app ik je de foto`s
Plaats reactie