Tiener Mountainbike gezocht

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
no99
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 168
Lid geworden op: zo 10 oktober 2010, 09:30

Het is de hoop van iedere jonge fietsende vader, dat zoonlief mee wil. Na de aanhangfiets kwamen er opvolgend drie maten Cube Team Kid, maar er leek geen mountainbike vezel in mijn kroost. Er is absoluut niet gepusht, maar er kwamen ook geen tekenen van interesse.

Dus maar voor een reeks saaie, praktische jongensfietsen gegaan en de hoop opgegeven.

Opeens, enkele weken geleden kwam de vraag uit het niks. Inmiddels een aantal keren wezen trappen op singletrails met veel enthousiasme. Helaas zijn drie versnellingen en een zware bike de beperking.

Wie o wie heeft er een budgetvriendelijke, goede mtb voor een snelgroeiende jongen (11) van 1mtr55?
no99
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 168
Lid geworden op: zo 10 oktober 2010, 09:30

niemand???
RetroRagger
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: za 5 september 2020, 19:12

Succes met je zoektocht. Het is een behoorlijke uitdaging, weet ik uit ervaring . Zoon hier is geëindigd met een 17" frame dat relatief kort is en met de kortst mogelijke stuurpen. En 26" wielen, ook prima voor hem. Misschien kun je daarmee je zoektocht verbreden?
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3165
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... ousPage=lr

https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... ousPage=lr

Wellicht zijn dit twee opties voor je.. Misschien dat je bij beide moet kijken of je er een korte stuurpen opzet.
Maar echt veel aanbod is er niet (meer)...
no99
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 168
Lid geworden op: zo 10 oktober 2010, 09:30

@Meegs Die Ghost is inderdaad een mooie fiets. Net iets aan de dure kant voor de fase waar hij in zit. Eens kijken of er wat te handelen valt. thnx voor het meekijken :-q
Plaats reactie