Achterwiel 26 inch gezocht

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
EdZet73
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 21 september 2020, 21:43
Mijn mountainbike: Bulls King BOA

Hai,

Ik zoek een 26 inch achterwiel. naaf 135 mm, schijfrem (liefst 6 gats), 10-speed shimano body. De laatste 2 omdat ik de schijf en de cassette kan overzetten van mijn oude wiel (die onderdelen net nieuw gekocht). Oude wiel is de body van binnen kapot gegaan en die is niet meer te krijgen helaas. :-{
Natuurlijk mag het ook een compleet wiel zijn met schijf en cassette..... Op internet kan ik nergens iets fatsoenlijks vinden en ik zie door de bomen het bos niet meer.....

Ik heb vrijdag een fietsafspraakje tussen de bomen in het bos dus hopelijk kan iemand me snel helpen!

Dank alvast en groet!
Mainturion
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 363
Lid geworden op: ma 18 augustus 2008, 14:56
Mijn mountainbike: SantaCruz Tallboy C, Nordest Bardino, Ibis Ripmo, LaPierre Rapt 2.1, Trek Fuel Ex 5
Contacteer:

EdZet73 schreef: ma 21 september 2020, 21:51 Hai,

Ik zoek een 26 inch achterwiel. naaf 135 mm, schijfrem (liefst 6 gats), 10-speed shimano body. De laatste 2 omdat ik de schijf en de cassette kan overzetten van mijn oude wiel (die onderdelen net nieuw gekocht). Oude wiel is de body van binnen kapot gegaan en die is niet meer te krijgen helaas. :-{
Natuurlijk mag het ook een compleet wiel zijn met schijf en cassette..... Op internet kan ik nergens iets fatsoenlijks vinden en ik zie door de bomen het bos niet meer.....

Ik heb vrijdag een fietsafspraakje tussen de bomen in het bos dus hopelijk kan iemand me snel helpen!

Dank alvast en groet!
Ik heb hier nog een licht/sterk 26"Mavic Crossmax achterwiel waar je 'normale' cassettes op kunt monteren. €55 (krijg je er het bijpassende voorwiel bij. Beiden QR-compatible. Interesse? Stuur me een PB'tje.
Een dag niet gebiked is een dag niet geleefd

Aka https://www.facebook.com/slow.joe.7
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Kom je er met meneer Turion niet uit, dan heb ik nog iets moderners liggen: lichte Novatec naaf met 30 mm velg. Wel iets duurder, maar zo goed als nieuw!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Mainturion
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 363
Lid geworden op: ma 18 augustus 2008, 14:56
Mijn mountainbike: SantaCruz Tallboy C, Nordest Bardino, Ibis Ripmo, LaPierre Rapt 2.1, Trek Fuel Ex 5
Contacteer:

Lars TB schreef: di 22 september 2020, 18:26 Kom je er met meneer Turion niet uit, dan heb ik nog iets moderners liggen: lichte Novatec naaf met 30 mm velg. Wel iets duurder, maar zo goed als nieuw!
Dat klinkt eigenlijk ook wel heel erg goed! ;-)
Een dag niet gebiked is een dag niet geleefd

Aka https://www.facebook.com/slow.joe.7
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Mainturion schreef: di 22 september 2020, 21:39
Lars TB schreef: di 22 september 2020, 18:26 Kom je er met meneer Turion niet uit, dan heb ik nog iets moderners liggen: lichte Novatec naaf met 30 mm velg. Wel iets duurder, maar zo goed als nieuw!
Dat klinkt eigenlijk ook wel heel erg goed! ;-)
Als jij nou jouw achterwiel aan hem verkoopt, dan kun jij mijn achterwiel kopen :bier: :lol:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
EdZet73
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 21 september 2020, 21:43
Mijn mountainbike: Bulls King BOA

Dank jullie wel voor de reacties en het meedenken! Ik ben inmiddels via een andere weg voorzien dus als jullie onderling willen ruilen... :-q
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

EdZet73 schreef: do 15 oktober 2020, 10:56 Dank jullie wel voor de reacties en het meedenken! Ik ben inmiddels via een andere weg voorzien dus als jullie onderling willen ruilen... :-q
Dat mag ook wel als je bijna 4 weken niet reageert op een aanbieding... :roll:


Maar goed, mooi dat je weer kunt fietsen :-q
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
RickvN
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: di 27 oktober 2020, 10:14

Hi, zelfde vraag. Ben op zoek naar een achterwiel voor 26 inch met 9speed body en idealiter een centerlock setup. Als iemand iets in de aanbieding heeft dan graag! Nieuw wordt steeds zeldzamer.

Groeten! Rick
Plaats reactie