Dropper remote

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
Rilson
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1822
Lid geworden op: di 7 juni 2011, 12:55
Mijn mountainbike: Salsa, Kona, Banshee
Contacteer:

Zoals in de titel, ik zoek een dropper remote met bevestiging van de kabel aan de remote. T tonnetje van de kabel zit op de gravity dropper.
Heb de standaard gravity remote maar die vind ik niet zo fraai. Dus mocht je wat hebben liggen, ik hoor t graag :-q
Citaat:
My biggest fear is that when I die my wife will sell my bikes for the amount I told her they cost
de hollander
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1089
Lid geworden op: ma 19 oktober 2009, 21:33
Mijn mountainbike: Sobre Upgrade, On-One Scandal V3

Ik gebruik zelf een Wolftooth, deze zou ook met de Gravity Dropper moeten werken.
Wel duur maar erg goed!

Je kan ook bij Aliexpress kijken
optie 1
optie 2

En er is nog veel meer te vinden!
cheizberd
All rounder
All rounder
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 8 maart 2015, 21:33

Ik heb nog een XTR i Spec remote liggen, die niet de juiste cable pull heeft voor mijn dropper.

https://bike.shimano.com/en-US/product/ ... 00-IL.html
Rilson
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1822
Lid geworden op: di 7 juni 2011, 12:55
Mijn mountainbike: Salsa, Kona, Banshee
Contacteer:

cheizberd schreef: vr 2 oktober 2020, 09:58 Ik heb nog een XTR i Spec remote liggen, die niet de juiste cable pull heeft voor mijn dropper.

https://bike.shimano.com/en-US/product/ ... 00-IL.html
Helaas, ik heb een ander type I-spec. Anders was het een mooie geweest, weet ook niet of de cable pull voor de gravity dropper juist is
Citaat:
My biggest fear is that when I die my wife will sell my bikes for the amount I told her they cost
Rilson
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1822
Lid geworden op: di 7 juni 2011, 12:55
Mijn mountainbike: Salsa, Kona, Banshee
Contacteer:

de hollander schreef: vr 2 oktober 2020, 09:43 Ik gebruik zelf een Wolftooth, deze zou ook met de Gravity Dropper moeten werken.
Wel duur maar erg goed!

Je kan ook bij Aliexpress kijken
optie 1
optie 2

En er is nog veel meer te vinden!
Thanks, zal eens kijken voor de tips van Alie, die Wolftooth is wel erg aan de prijs :o
Citaat:
My biggest fear is that when I die my wife will sell my bikes for the amount I told her they cost
skimons
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 252
Lid geworden op: ma 7 februari 2005, 17:28

ik heb een nieuwe van mijn Fox Transfer?
deze variant (1x): https://www.velozine.nl/reviews/fox-tra ... ce-series/

pm maar even bij interesse
Gebruikersavatar
nicolai
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 318
Lid geworden op: do 4 november 2004, 23:01

Ik heb een nieuwe BikeYoke liggen nooit gebruikt mocht je interesse hebben stuur me maar een PB
Het is de universele uitvoering dus geschikt voor alle type droppers

Afbeelding
Als je niet kan graven, ga dan ook niet dirten.
de hollander
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1089
Lid geworden op: ma 19 oktober 2009, 21:33
Mijn mountainbike: Sobre Upgrade, On-One Scandal V3

nicolai schreef: zo 4 oktober 2020, 14:55 Ik heb een nieuwe BikeYoke liggen nooit gebruikt mocht je interesse hebben stuur me maar een PB
Het is de universele uitvoering dus geschikt voor alle type droppers

Afbeelding
Je hebt niet goed gelezen, hij wil de kabel kunnen klemmen aan de remote. Volgens het plaatje gaat dat niet.
Gebruikersavatar
nicolai
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 318
Lid geworden op: do 4 november 2004, 23:01

de hollander schreef: zo 4 oktober 2020, 18:27
nicolai schreef: zo 4 oktober 2020, 14:55 Ik heb een nieuwe BikeYoke liggen nooit gebruikt mocht je interesse hebben stuur me maar een PB
Het is de universele uitvoering dus geschikt voor alle type droppers

Afbeelding
Je hebt niet goed gelezen, hij wil de kabel kunnen klemmen aan de remote. Volgens het plaatje gaat dat niet.
Jij hebt het niet goed gelezen.Ik heb geschreven dat hij universeel is en geschikt is voor alle type droppers!
Het plaatje wijkt af van van wat hij wil maar je kan weldegelijk de kabel klemmen op de remote.
Het is maar net hoe je de kabel invoert, ik hoop dat dit plaatje duidelijker is. het gaat dus om onderstaande dropper remote

Afbeelding
Als je niet kan graven, ga dan ook niet dirten.
Rilson
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1822
Lid geworden op: di 7 juni 2011, 12:55
Mijn mountainbike: Salsa, Kona, Banshee
Contacteer:

Thanks allen, heb er ondertussen een bij Alie besteld, kijken of dat iets is, als t niks is meld ik me hier weer :winkie:
Citaat:
My biggest fear is that when I die my wife will sell my bikes for the amount I told her they cost
de hollander
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1089
Lid geworden op: ma 19 oktober 2009, 21:33
Mijn mountainbike: Sobre Upgrade, On-One Scandal V3

nicolai schreef: zo 4 oktober 2020, 19:48
de hollander schreef: zo 4 oktober 2020, 18:27

Je hebt niet goed gelezen, hij wil de kabel kunnen klemmen aan de remote. Volgens het plaatje gaat dat niet.
Jij hebt het niet goed gelezen.Ik heb geschreven dat hij universeel is en geschikt is voor alle type droppers!
Het plaatje wijkt af van van wat hij wil maar je kan weldegelijk de kabel klemmen op de remote.
Het is maar net hoe je de kabel invoert, ik hoop dat dit plaatje duidelijker is. het gaat dus om onderstaande dropper remote

Afbeelding
AH dat schroefje kon ik zo snel niet terug vinden, toch echt universeel.

@Rilson laat eff weten hoe de Alie remote is.
Mainturion
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 363
Lid geworden op: ma 18 augustus 2008, 14:56
Mijn mountainbike: SantaCruz Tallboy C, Nordest Bardino, Ibis Ripmo, LaPierre Rapt 2.1, Trek Fuel Ex 5
Contacteer:

Die van BrandX zijn zeer betaalbaar (< €30) en gewoon goed, werken volgens het principe dat jij zoekt:
https://www.bike24.com/p2329783.html
Een dag niet gebiked is een dag niet geleefd

Aka https://www.facebook.com/slow.joe.7
Plaats reactie