2 leuke oldskool bikes voor de pubertjes

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
gekkokees
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1216
Lid geworden op: ma 12 juli 2004, 17:06
Mijn mountainbike: KHS FXT Rage,kona kula primo, Santa Cruz Heckler

Oi,

Ik ben op zoek naar 2 fitsen voor mn zoontjes. in 18" t/m 19". Met 26"wielen...27.5 zou ook kunnen maar ik zie daar niet veel keuze in mijn prijsklasse..
Die is tot pak m beet 500€.
Met leuk bedoel ik iets als een kona kula of een rocky mountain stratos of vertex of iets dergelijks. Iets met recht toe recht aan frames; liefst zonder vrouwelijke vormingen. En ja.....easton alu am liebsten..

Iemand nog iets hangen waar die geen afstand van kon doen.... maar nu mss dan toch..? Krijgen een warm plekje. :bier:
Opknappen geen probleem, Ik heb ook nog wel wat losse velgen liggen en n vork servicen lukt ook nog wel.

Ook een los frame kan uiteraard interessant zijn.

Ze fietsen nu op een stalen en een carbon koga uit de jaren '90. Totaal ongeveerd; wordt nu tijd om iets anders te proberen (met name een maatje groter) met voorvering.

Zelf woonachtig in t diepe zuiden maar rijden voor iets interessants kan altijd...

Ter verduidelijking.....zelf ben ik nog altijd gecharmeerd van de kona frames tot 2008 met gewoon ronde buizen aan het balhoofd ipv de afgeplatte..en de boys moeten dat noodgedwongen natuurlijk wel overnemen.. :wink:

:-q
feel the fear,do it anyway!
Plaats reactie