Gevonden

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Ja maar dan nog heeft hij wel een punt. 97% van de forumleden die kunnen prima op het internet spullen vinden in webshops die ze nodig hebben. Dus als iemand iets in “gezocht” zet dan is het naar mijn weten altijd 2e hands tenzij er bij staat dat nieuw ook prima is.

Tenminste daar ga ik altijd van uit, uitgaande van de bovenste regel.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1798
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

maverick76 schreef: vr 27 november 2020, 13:41 Daar zat ik ook net naar te kijken. Je moet zoiets altijd proberen om te weten of het werkt naruurlijk.

Alleen mis ik volgens mij dat dingetje wat hem daadwerkelijk aan mijn remhendel (Sram guide) te maken, of zit deze er bij?
Nee die zit er niet bij, je kan met de standaard MMX die je ook gebruikt voor een shifter de remote monteren.
Of gewoon een Sram Clamp is hetzelfde ;)
https://forums.mtbr.com/attachments/com ... 174517.jpg
https://bikerumor-wpengine.netdna-ssl.c ... -clamp.jpg
maverick76 schreef: vr 27 november 2020, 14:19 Ja maar dan nog heeft hij wel een punt. 97% van de forumleden die kunnen prima op het internet spullen vinden in webshops die ze nodig hebben. Dus als iemand iets in “gezocht” zet dan is het naar mijn weten altijd 2e hands tenzij er bij staat dat nieuw ook prima is.

Tenminste daar ga ik altijd van uit, uitgaande van de bovenste regel.
Precies dit... Voor advies/ervaring van anderen hebben we volgens mij toch het Tech Center... In de te koop sectie ga je toch ook niet je advies verkopen? Kom op zeg. Corona doet wat met mensen... :roll:
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Er stond dat hij op zoek was naar een Remote lever ... verder niet zo heel veel. Ik post dat ik erin te koop weet voor onder de €30 en geef aan dat ik hem.zelf ook heb.
Met een voorbeeld foto van hoe hij er irl uitziet.
Dit is niet iets nieuws en gebeurt regelmatig, en vaak zijn de topstarters er nog blij mee ook dus ik snap het probleem verder niet. M

De openingspost is later aangepast/verduidelijkt door TS.


Daarna wordt aan mij ervaring gevraagd over het product wat ik ook gekocht heb en dan geef ik hem netjes antwoord

Dus als ik dan behulpzaam ben en zeg dat ik er eentje te koop weet voor nog geen €30 ben ik gewoon lekkâh bezig

Dan wens ik niet Beschuldigd te worden van " datcorona iets met mij of anderen heeft gedaan" . Want dan snap je het zelf niet.

Er wordt een beetje op de man gespeeld terwijl de openings post gewoon niet heel duidelijk was.

Nu is alles duidelijk en is de vraag van Maverick ook helder.

Assumption Is The Mother Of All fuckups :-q
Laatst gewijzigd door Patrick_V op vr 27 november 2020, 15:17, 1 keer totaal gewijzigd.
KTManiac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: zo 2 augustus 2020, 21:04
Mijn mountainbike: 2020 Giant Anthem 29 2

KevinBel schreef: vr 27 november 2020, 14:54 Precies dit... Voor advies/ervaring van anderen hebben we volgens mij toch het Tech Center... In de te koop sectie ga je toch ook niet je advies verkopen? Kom op zeg. Corona doet wat met mensen... :roll:
Weet je wat? Je hebt helemaal gelijk! Blij? Mooi! :wink: :-q
Kunnen weer over naar dropper remote levertjes.
Sarcasm, it's only one of the services I offer..
Mainturion
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 363
Lid geworden op: ma 18 augustus 2008, 14:56
Mijn mountainbike: SantaCruz Tallboy C, Nordest Bardino, Ibis Ripmo, LaPierre Rapt 2.1, Trek Fuel Ex 5
Contacteer:

Ik heb nog zo'n exemplaar van Easton liggen, met het 'tonnetje' van de kabel in de shifter (niet in de dropper).
Check deze link:
https://www.pinkbike.com/photo/19785215/
Een dag niet gebiked is een dag niet geleefd

Aka https://www.facebook.com/slow.joe.7
Plaats reactie