MTB gestolen

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
mooi0003
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 28 juli 2019, 21:06

Goedendag,

Afgelopen nacht is mijn Merida ninety-nine XT gestolen in Bennekom. Graag het verzoek of er kan worden opgelet of deze ergens wordt aangeboden. Kenmerken: het is full suspension en de kleur is zwart/wit/blauw. De gehele aandrijving (casette, kettingbladen, ketting, trapas lager) is heel recent vervangen en ook de remschijven zijn nieuw.

Alvast bedankt!
Dennis78
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1217
Lid geworden op: vr 11 december 2009, 16:56
Mijn mountainbike: Specialized Chisel

Hallo,

Als je foto's zou kunnen plaatsen graag :-q
Welkom op het forum trouwens, jammer op de manier waarop.

Succes
mooi0003
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 28 juli 2019, 21:06

Afbeelding
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10859
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

DIT IS DE DERDE dure fiets die deze week in Bennekom/Ede gejat wordt.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

mooi0003 schreef: di 29 december 2020, 22:12 Goedendag,

Afgelopen nacht is mijn Merida ninety-nine XT gestolen in Bennekom. Graag het verzoek of er kan worden opgelet of deze ergens wordt aangeboden. Kenmerken: het is full suspension en de kleur is zwart/wit/blauw. De gehele aandrijving (casette, kettingbladen, ketting, trapas lager) is heel recent vervangen en ook de remschijven zijn nieuw.

Alvast bedankt!
Misschien goed om te vertellen waar en hoe? Dan weten mensen ook waar ze voor hun eigen fiets op moeten letten...
edit:oeps overheen gelezen, s'nachts dus zal wel gewoon thuis uit de schuur zijn geweest.
Rasmazzer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: do 18 juli 2019, 16:19

Worden inderdaad weer veel fietsen uit de tuinbergingen gestolen.

Ik leg hem vast met een ART2 slot aan een vast object (komt de fietsverzekering tussen bij diefstal).

Hopelijk vind je hem terug...
Gebruikersavatar
Cadexrider
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 565
Lid geworden op: do 17 april 2014, 19:32
Mijn mountainbike: Rocks;-)
Contacteer:

Oeps, lelijk dit. Ik zal uitkijken naar jouw fiets!
Is de framemaat hetzelfde als op de foto? (groot frame)
Wat is wielmaat?
Heb je nog meer specifieke eigenschappen zoals beschadigingen of iets waardoor hij echt herkenbaar is?

Grtz Cadexrider.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10859
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

In de schuur en daar aan de ketting!
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Naast je vrouw
mooi0003
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 28 juli 2019, 21:06

De mountainbike stond op een fietsdrager op de auto. Hij stond op vast met het slot van de fietsendrager maar dat was blijkbaar niet genoeg.
mooi0003
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 28 juli 2019, 21:06

bert l. schreef: vr 1 januari 2021, 17:09 DIT IS DE DERDE dure fiets die deze week in Bennekom/Ede gejat wordt.
Hoe kom je aan die informatie? En weet je of er nog ontwikkelingen zijn omtrent deze gestolen fietsen?
mooi0003
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 28 juli 2019, 21:06

Cadexrider schreef: vr 1 januari 2021, 20:50 Oeps, lelijk dit. Ik zal uitkijken naar jouw fiets!
Is de framemaat hetzelfde als op de foto? (groot frame)
Wat is wielmaat?
Heb je nog meer specifieke eigenschappen zoals beschadigingen of iets waardoor hij echt herkenbaar is?

Grtz Cadexrider.
Een groot frame inderdaad en 26" wielen. Verder weinig bijzondere kenmerken behalve de eerder genoemde. Ten tijden van de diefstal zat er een kleine BBB bel op en een zadeltas.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10859
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

mooi0003 schreef: za 2 januari 2021, 09:19
bert l. schreef: vr 1 januari 2021, 17:09 DIT IS DE DERDE dure fiets die deze week in Bennekom/Ede gejat wordt.
Hoe kom je aan die informatie? En weet je of er nog ontwikkelingen zijn omtrent deze gestolen fietsen?
Eentje in de rubriek fiets gestolen van dit forum. De tweede via WV Ede en derde van jou
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
OurTimeIsNow
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 44
Lid geworden op: di 13 mei 2008, 10:11
Mijn mountainbike: YT Izzo Comp Black Magic 2020

bert l. schreef: za 2 januari 2021, 09:37
mooi0003 schreef: za 2 januari 2021, 09:19

Hoe kom je aan die informatie? En weet je of er nog ontwikkelingen zijn omtrent deze gestolen fietsen?
Eentje in de rubriek fiets gestolen van dit forum. De tweede via WV Ede en derde van jou
Hoi Mooi0003, hier een ander slachtoffer --> viewtopic.php?f=21&t=149118

Wat inmiddels via de buurt Whatsapp duidelijk is geworden is dat op 30-12 verderop iemand in de straat een sujet heeft aangetroffen in zn schuur. Die is er vervolgens van door gegaan. Politie is gebeld ivm een halve foto die gemaakt is maar verdere actie kon er niet ondernomen worden.

Het is hier allemaal redelijk open op de Wageningse berg. Mensen kunnen zo om de huizen heen de tuin in. Ook gewone stadsfietsen etc verdwijnen wel eens. Dus het is moeilijk in te schatten of er nu een MTB trend is aan het ontstaan of dat dit 'gebruikelijke braak' is.

Links of rechts, het is en blijft kut. Heb wel mn inboedelverzekering aangesproken. Hopelijk zijn ze coulant.
mooi0003
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 28 juli 2019, 21:06

OurTimeIsNow schreef: zo 3 januari 2021, 09:02
bert l. schreef: za 2 januari 2021, 09:37

Eentje in de rubriek fiets gestolen van dit forum. De tweede via WV Ede en derde van jou
Hoi Mooi0003, hier een ander slachtoffer --> viewtopic.php?f=21&t=149118

Wat inmiddels via de buurt Whatsapp duidelijk is geworden is dat op 30-12 verderop iemand in de straat een sujet heeft aangetroffen in zn schuur. Die is er vervolgens van door gegaan. Politie is gebeld ivm een halve foto die gemaakt is maar verdere actie kon er niet ondernomen worden.

Het is hier allemaal redelijk open op de Wageningse berg. Mensen kunnen zo om de huizen heen de tuin in. Ook gewone stadsfietsen etc verdwijnen wel eens. Dus het is moeilijk in te schatten of er nu een MTB trend is aan het ontstaan of dat dit 'gebruikelijke braak' is.

Links of rechts, het is en blijft kut. Heb wel mn inboedelverzekering aangesproken. Hopelijk zijn ze coulant.
Wat zuur! Helemaal omdat het nog een relatief nieuwe MTB is. Ik zal mijn ogen en oren open houden!
Plaats reactie