derailleur pad Scandal

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
Mathijs_7
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 500
Lid geworden op: vr 7 juni 2019, 18:55
Mijn mountainbike: Canyon lux 7.0, ragley marley LTHT

Zoals de titel al vermeld, op zoek naar een derailleur pad voor een OnOne Scandal [edit 2020 model thx Jan :D ] Website van Planet X al gegeken echter de pad die volgens de site op de Scandal hoort is niet degene die er bij mij op zit... Sterker nog geen enkele pad op de site lijkt er op...

Deze zoek ik dus

Afbeelding Afbeelding

Iemand suggesties?

Vraag staat ook al uit bij Planet X maar 30 euro voor een derailleur pad + 12 euro verzenden vind ik wel wat prijzig dus alternatieven zijn welkom :winkie:
Laatst gewijzigd door Mathijs_7 op do 31 december 2020, 15:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Kaper
All rounder
All rounder
Berichten: 112
Lid geworden op: vr 25 oktober 2013, 16:49
Mijn mountainbike: On One Scandal / Radon ZR Race

Na een val had ik ook een verbogen hanger, heel Aliexpress afgestruind maar geen soortgelijke gevonden. Ik heb toch maar een aantal hangers bij PlanetX besteld en niet kijken naar de prijs bij afrekenen.


Als de schroefdraad nog intact is zou je de oude hanger kunnen proberen te richten/alignen?
Mathijs_7
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 500
Lid geworden op: vr 7 juni 2019, 18:55
Mijn mountainbike: Canyon lux 7.0, ragley marley LTHT

Nog geen problemen maar ter voorkoming van... zelfs op de Planet X website kan ik hem niet vinden :-{
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5246
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Is het de 'oude' Scandal (meer racy) of de huidige (meer trail) georiënteerde variant?

Van de laatste zijn ze wel te koop en als zodanig ook benoemd: https://www.planetx.co.uk/i/q/FSOOMH/on ... ech-hanger
En ja, reservepadjes zijn meestal behoorlijk aan de prijs.

Ciao
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Mathijs_7
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 500
Lid geworden op: vr 7 juni 2019, 18:55
Mijn mountainbike: Canyon lux 7.0, ragley marley LTHT

Het is de nieuwe maar jouw link is niet het ding wat op mijn fiets zit... in dat hele overzicht staat niets water op lijkt :-{

Maar ff afwachten waar Planet X mee komt...
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5246
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Ik zie dat de afbeelding niet mee veranderd idd. Maar als je op de "Scandal" klikt (niet op de V3) krijg je volgens mij wel jou pad te zien.

Ik heb ook een 'oude' Scandal gehad (In Taiwaneese racing green :winkie: ) en die had QR. De getoonde pad is een steekas.

Ciao
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Kaper
All rounder
All rounder
Berichten: 112
Lid geworden op: vr 25 oktober 2013, 16:49
Mijn mountainbike: On One Scandal / Radon ZR Race

Het is inderdaad de Scandal V3, plaatje verandert niet mee maar je krijgt wel de juiste hanger binnen. Dit is voor de nieuwe Trail-Scandal.
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Anders kan je nog terecht bij Meta CNC via Ebay. Die hebben veel en ook ouder spul...

Daar heb ik ook een hanger vandaan voor mijn Spider. Zeer netjes gefreesd en goed aluminium.

Alleen duurde twee a drie weken voordat je hem binnen hebt. De prijs valt ook mee :-q
Mathijs_7
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 500
Lid geworden op: vr 7 juni 2019, 18:55
Mijn mountainbike: Canyon lux 7.0, ragley marley LTHT

Patrick_V schreef: do 31 december 2020, 16:09 Anders kan je nog terecht bij Meta CNC via Ebay. Die hebben veel en ook ouder spul...

Daar heb ik ook een hanger vandaan voor mijn Spider. Zeer netjes gefreesd en goed aluminium.

Alleen duurde twee a drie weken voordat je hem binnen hebt. De prijs valt ook mee :-q
Goeie tip :-q https://www.ebay.com/itm/Derailleur-han ... ect=mobile
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10861
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Burco
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: vr 29 september 2017, 14:16
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4

Ik heb ook een Scandal en kan wel een reserve padje gebruiken voor het geval dat (heb nog een zadelpen nodig ook) Idee voor een gezamenlijke bestelling? Ik heb nl nog een tegoedbon van planetx a €30 ivm een beschadigd frame dus kan deze gebruiken om de (bezorg) kosten te drukken :-D
Mathijs_7
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 500
Lid geworden op: vr 7 juni 2019, 18:55
Mijn mountainbike: Canyon lux 7.0, ragley marley LTHT

Burco schreef: do 31 december 2020, 20:40 Ik heb ook een Scandal en kan wel een reserve padje gebruiken voor het geval dat (heb nog een zadelpen nodig ook) Idee voor een gezamenlijke bestelling? Ik heb nl nog een tegoedbon van planetx a €30 ivm een beschadigd frame dus kan deze gebruiken om de (bezorg) kosten te drukken :-D
Bedankt voor je aanbod! Ga eerst ff checken of die Meta CNC moet passen. Heb je haast met bestellen?
Burco
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: vr 29 september 2017, 14:16
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4

Nee, heb geen haast
Plaats reactie