[Gevonden, mag dicht] Beginnersfiets 26"/27,5" hardtail. XS/16".

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Gesloten
Bor de Wolf
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 318
Lid geworden op: zo 29 december 2013, 21:17

Nadat ik gisteren met mijn zoontje op zijn 20" naar het bos ben geweest wil mijn dochter van 10 ook mee.
Ben dus op zoek naar een kleine beginnersfiets

Wensenlijst:
  • 26" of 27,5"
  • Framemaat XS/15" of 16"
  • Bij voorkeur vaste vork. Geveerde vork zal niet heel veel doen bij 35kg. Ik fietst ook star en ze mag het zeker niet beter hebben dan mij. :D
Budget: Natuurlijk afhankelijk van de staat, maar max €400. Ik weet nog niet of ze het ook echt leuk vind en of ze wanneer de andere sporten weer starten ook nog tijd heeft.

Als iemand een los frame+vork in de aanbieding heeft mag dat ook, zelfbouw projectje is ook een optie.

En het zou natuurlijk mooi zijn als het een beetje in de buurt is van Zuid-West Drenthe. Maar voor iets moois wil ik best een eindje rijden. :wink:
Laatst gewijzigd door Bor de Wolf op do 21 januari 2021, 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
polderman
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 256
Lid geworden op: wo 20 juli 2011, 22:29
Mijn mountainbike: Giant XTC

Ik heb een 27,5 Lapierre frame in de maat S (41cm) liggen .. voorwiel en conti raceking erbij. Helaas geen starre vork , maar een Fox evoltion. Verder nog klein spul ook wel
Bor de Wolf
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 318
Lid geworden op: zo 29 december 2013, 21:17

polderman schreef: wo 6 januari 2021, 20:52 Ik heb een 27,5 Lapierre frame in de maat S (41cm) liggen .. voorwiel en conti raceking erbij. Helaas geen starre vork , maar een Fox evoltion. Verder nog klein spul ook wel
Had je volgens mij een PM gestuurd, maar kon deze later niet meer terugvinden.

Maar heb intussen ook al wat anders gevonden. Topic kan dus dicht.
Gesloten